Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
IMG-20240522-WA0033.jpg


Gras!
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Bernardo

Well-known member
De 24-jarige Nicky Souren moet de eerste zomeraanwinst worden van #Cambuur.

De middenvelder wordt op korte termijn medisch gekeurd en komt, mits alles goed verloopt, transfervrij over van #MVV.

Bron: Andor Faber OF.
 

Bernardo

Well-known member
Wat is er met Barto aan de hand Bernardo?
Heb geen idee, weet wel wat Cambuur er nog een extra veld trainer bij wou hebben, misschien heeft het daar mee te maken dat hij dan de 3de man zou worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze Barto hoofdtrainer zouden maken van onder 21, toen hij aankondigde dat hij zou stoppen bij Blauw Wit '34.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heb geen idee, weet wel wat Cambuur er nog een extra veld trainer bij wou hebben, misschien heeft het daar mee te maken dat hij dan de 3de man zou worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze Barto hoofdtrainer zouden maken van onder 21, toen hij aankondigde dat hij zou stoppen bij Blauw Wit '34.
Inderdaad. Alles wees op volle focus op Cambuur. Ook nieuw contract toch? Heel apart dat ie dan ineens weg gaat.
 

Bernardo

Well-known member
Want als dat niet in het stadion staat weten jullie dat niet meer? ;)
Tja, het had van mij ook niet gehoeven, helemaal als je ziet hoe de bovenste letters er uit zien. Had gewoon alleen op het onderste gedeelte SC Cambuur gedaan, was prima geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan