Daar gaat men bij Cambuur vanuit, kunstgrasveld is al aantal jaren oud.Waarom dan?
Heb geen idee, weet wel wat Cambuur er nog een extra veld trainer bij wou hebben, misschien heeft het daar mee te maken dat hij dan de 3de man zou worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze Barto hoofdtrainer zouden maken van onder 21, toen hij aankondigde dat hij zou stoppen bij Blauw Wit '34.Wat is er met Barto aan de hand Bernardo?
Inderdaad. Alles wees op volle focus op Cambuur. Ook nieuw contract toch? Heel apart dat ie dan ineens weg gaat.Heb geen idee, weet wel wat Cambuur er nog een extra veld trainer bij wou hebben, misschien heeft het daar mee te maken dat hij dan de 3de man zou worden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze Barto hoofdtrainer zouden maken van onder 21, toen hij aankondigde dat hij zou stoppen bij Blauw Wit '34.
Ik ook, helemaal omdat hij en Henk ook al zo lang samen hebben gewerkt.Inderdaad. Alles wees op volle focus op Cambuur. Ook nieuw contract toch? Heel apart dat ie dan ineens weg gaat.
Wij zijn de beste!😀Wij zijn Cambuur
Want als dat niet in het stadion staat weten jullie dat niet meer?Wij zijn Cambuur
Zo denk ik over mensen die de naam van hun kinderen laten tatoeërenWant als dat niet in het stadion staat weten jullie dat niet meer?
Ik ook ja. Of hun eigen geboortedatum..Zo denk ik over mensen die de naam van hun kinderen laten tatoeëren
Tja, het had van mij ook niet gehoeven, helemaal als je ziet hoe de bovenste letters er uit zien. Had gewoon alleen op het onderste gedeelte SC Cambuur gedaan, was prima geweest.Want als dat niet in het stadion staat weten jullie dat niet meer?