Cambuur nieuws topic

Pieros

Active member
Veel nieuwe ‘kleinere’ stadions zijn echt niet mooi of allemaal hetzelfde. Dit stadion is echt een uitzondering. Ziet er echt 👌🏻 uit.
 

Jef400

Well-known member
Ik hoop dat hij ooit nog minimaal zijn eigen tribune krijgt. Dit is een legendarische man in de clubgeschiedenis van Cambuur
 

Bernardo

Well-known member

Verwacht niet dat hij bij ons gaat blijven, al zou het wel een welkome versterking zijn op de buitenkant.
 

Bernardo

Well-known member
Het uitvak....

IMG-20240119-WA0013.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Bernardo

Well-known member
Zicht lijkt wel prima vanuit het uitvak, zit iig aan voorkant niet tegen een glazen wand aan te kijken. Al zullen er vast nog netten komen te hangen.

FB-IMG-1705780390522.jpg
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zicht lijkt wel prima vanuit het uitvak, zit iig aan voorkant niet tegen een glazen wand aan te kijken. Al zullen er vast nog netten komen te hangen.

FB-IMG-1705780390522.jpg
Ik denk dat er ook nog wel iets voor komt. Een flinke wand ofzo. Kan niet missen.
 

Bernardo

Well-known member
Ik denk dat er ook nog wel iets voor komt. Een flinke wand ofzo. Kan niet missen.
Nee zoals ik het begrijp niet. Kijk maar op deze foto, en de reactie van de supporters coördinator van Cambuur op Facebook.


zit ruim 3 meter tussen de lexaan en het hekje op de tribune en de lexaan is 3 meter hoog. Lijkt wat lager op de foto van het vooraanzicht. We hebben hier goed overna gedacht. (Supporters coördinator Cambuur)

FB-IMG-1705791033775.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Bernardo

Well-known member
Volgens VI haalt Cambuur, Vito Wormgoor terug naar Nederland. We kunnen wel wat ervaring gebruiken in dit team.
 

Bernardo

Well-known member
Henk heeft Uldrikis weer aan het scoren gekregen, sinds Henk terugkeer heeft Uldrikis 13 competitie wedstrijden mee gedaan, 9 goals en 5 assists.
 
Bovenaan