Buitenlandse politiek

U.G.

Well-known member
Een poll van diezelfde AWRAD van vlak vóór de oorlog 😁

Vind je het niet een klein beetje raar, dat enorme verschil, en vooral heel erg gelegen ook qua timing ?

Dat van het bekommeren om die oxidatie aan je derrière…ach, laat ook maar joh.

zwammy

Well-known member
Idd 2 sterk verschillende verhalen, oftewel wat is wel te vertrouwen en wat niet.

Maar wat zou de keuze van Israël dan moeten zijn. Of terugtrekken, hamas laten hergroeperen en over 3 jaar weer hetzelfde of doorzetten en hamas uitroeien en dan wachten tot de volgende moslimenclave uit de regio ze wil vernietigen. Gebed zonder einde.

U.G.

Well-known member
Te complex, ik heb al problemen zat om de conflicten thuis of met m’n dochter te hanteren, dus ik weet het echt niet.

Maar wat ik wel weet, is dat wanneer bijv Nederland wordt geterroriseerd door een buitenlandse macht..en dat het leven hier voor m’n kinderen, gezin, vrienden en familie geen knip voor de neus waard meer is een fitte UG geen enkel moment ook zal aarzelen om aansluiting te zoeken bij een groep die de wapens grijpt, dat is één ding wat ik wel weet.

Edit : Die beide polls komen trouwens van dezelfde bron, het voelt aan als gecreëerd maar bewijzen kan ik het niet.

JMD

Well-known member

Toch wel apart dat toen het Kabinet hier dat voorstelde er direct allerlei kenners waren die aangaven 'dat dit wegens Europees recht' (ofzo) niet kon. (Bovendien is volgens mij ooit in de Dublin-akkoorden afgesproken dat migranten in het eerste land van aankomst in de EU asiel moet aanvragen, dat is vaak niet Duitsland (of Nederland))

Pieros

Well-known member

Toch wel apart dat toen het Kabinet hier dat voorstelde er direct allerlei kenners waren die aangaven 'dat dit wegens Europees recht' (ofzo) niet kon. (Bovendien is volgens mij ooit in de Dublin-akkoorden afgesproken dat migranten in het eerste land van aankomst in de EU asiel moet aanvragen, dat is vaak niet Duitsland (of Nederland))
Ik las ook ergens dat het vanwege de Europese regels oid niet mocht, maar dat het nog jaren zou kunnen duren voordat Duitsland daar problemen mee zou kunnen krijgen.

JMD

Well-known member
Starmer doet een merzje... Ziet extreem rechts opkomen in zijn land en wil dus nu ineens hard optreden tegen migranten. Dat gaan mensen in zijn partij niet leuk vinden..

JMD

Well-known member
Die propalestina demonstranten vonden de schade aan bv uva niet erg, want in Gaza was het erger. En nu gaat een propalestinademonstrant Marco kroon aanklagen omdat ze een schaafwond overhield toen kroon de demonstranten op 5 mei tegenhield…

Echt, als dit het niveau van de propalestinagroep is dan hebben ze geen vijand nodig…

gevegt

Well-known member
Die propalestina demonstranten vonden de schade aan bv uva niet erg, want in Gaza was het erger. En nu gaat een propalestinademonstrant Marco kroon aanklagen omdat ze een schaafwond overhield toen kroon de demonstranten op 5 mei tegenhield…

Echt, als dit het niveau van de propalestinagroep is dan hebben ze geen vijand nodig…
Wees blij dat we nog in een rechtstaat leven waar dat kan.

JMD

Well-known member
Precies. Ook de EU gaf meer dan 2,5 miljard, dus logisch dat Trump de onfeilbare EU volgt... :)

erka

Well-known member
Bovenaan