Binnenlandse politiek

erka

Well-known member

He, misschien doen al die andere landen om ons heen het dan toch slimmer, door gewoon de accijns te verlagen (en daarmee ook iedereen te ontlasten, ook de niet-werkenden (WAO-ers, AOW-ers, WW-ers)).

Welnee joh, Nederland is het beste land van de wereld, wij weten het hier allemaal al tientallen jaren beter. Of het nou over voetbal gaat, over mondkapjes, over in de open lucht laten slapen van asielzoekers, over defensieoefeningen in droogte of over inflatie: de rest van de wereld is zo dom als een gieter en wij zijn de beste.

• Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Dat is ook niet verassend als je het bij de werkgevers neerlegt. Gelukkig woon ik in Brabant, zowel België als Duitsland is goedkoper. En ik ben een ambtenaar dus voor mij gaat de reiskostenvergoeding wel omhoog.

stc

Well-known member
Jep, en ook naar (ik meen) Delft. Maar kwam daar (ondanks de invloed van partijen als VVD/PvdA/GL/D66 op dit soort benoemingen) niet aan de bak.
Delft heeft vooral behoefte aan goede bestuurders. STIP zwaait in Delft al 28 jaar de scepter in de Delftse coalitie.

Bovenaan