Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Als je voor 23 jaar deodorant koopt is het inderdaad wel de moeite waard.
Ik deed vorige zomer bij de dm boodschappen, was in Duitsland op vakantie,dat scheelde vijftig euro met wat ik in Nederland kwijt was (betaalde nu iets van 60 euro

Komende week zit ik een paar dagen in Limburg, dat wordt dus ook weer een bezoek aan een dm en tanken over de grens

Dus moeten wij dat ook maar doen?
Jij wil alle tankhouders failliet?

Plus dat je nu mensen wel die extra reiskosten geven terwijl ze er geen last van hebben…

JMD

Well-known member
Maar het bereik waardoor een tripje naar Duitsland loont, wordt wel groter. Gelijk ff een hoop boodschappen halen die daar ook veel goedkoper zijn en nog goedkoper worden omdat Duitsland de btw voor bepaalde voedselproducten gaat verlagen
Dat dus. Simpele economie is voor mensen met een duikbril op blijkbaar te lastig ;)

gevegt

Well-known member
Ik deed vorige zomer bij de dm boodschappen, was in Duitsland op vakantie,dat scheelde vijftig euro met wat ik in Nederland kwijt was (betaalde nu iets van 60 euro

Komende week zit ik een paar dagen in Limburg, dat wordt dus ook weer een bezoek aan een dm en tanken over de grens
De maatregelen zijn bedoelt voor mensen die voor hun werk moeten rijden en het armere deel van de bevolking. Ik heb niet het idee dat jij daar onder valt.
Jij wil alle tankhouders failliet?

Plus dat je nu mensen wel die extra reiskosten geven terwijl ze er geen last van hebben…
Het lijkt mij niet de bedoeling dat je geld moet toeleggen om voor je werk te reizen.

Bovenaan