Een waarschijnlijk een hoge functie bij een NGO.En ook uit de kamer...
Maar het wachtgeld is binnen...
Als ze er gebruik van maakt:En ook uit de kamer...
Maar het wachtgeld is binnen...
Waarom zou ze er niet gebruik van maken?Als ze er gebruik van maakt:
Ik las ergens : 3,2 jaar wachtgeld . Een jaar 8000 euro per maand en 2,2 jaar 7000 euro per maand.
Kun je aardig van rondkomen, lijkt me.
In de top van het UWV ook niet. Ze zat nota bene in de (raad van) bestuur. Daar zitten meestal vooral mannen (en soms vrouwen) met een staat van dienst, maar zij kon daar gewoon komen. D66 zorgt goed voor je, als je eenmaal bij de juiste partij zit worden de baantjes wel voor je geregeld. Baudet heeft 99,9% alleen maar onzin verteld, maar hij heeft meer dan gelijk dat er een baantjeskartel is waarbij hoge posities bij overheidsinstanties geregeld worden door politieke partijen, waarbij het niet uit maakt wat je kan, maar om wie je kent en bent.Kunnen haar wel bondscoach maken van het heren schaatsteam achtervolging.
Daar maakt het toch niks uit.
Zeker triest als je dat doet, maar geloof idd niet dat zij de enige is die dit doet.Slechte start van het kabinet. Dat zal het vertrouwen in de Tweede Kamer geen goed doen.
Wel triest dat je dit doet trouwens. Alhoewel ik wel vaker ben tegengekomen dat 'fake it till you make it' voor veel mensen geldt helaas.