Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Ik wil juist helemaal geen politici die het hebben over 'het volk'; alsof dat een homogene groep zou zijn. Maar ik wil juist politici die een visie hebben waar Nederland over 10 jaar, over 20 jaar moet staan. In elk geval langer vooruit durven te kijken in plaats van de komende regeertermijn.
Dat zeg ik toch ook, 'Nederland/het volk'? Dat zijn voor mij 2 kanten van dezelfde medaille. Verder eens met wat je zegt namelijk. De politici die ik noemde hadden die visie voor NL

erka

Well-known member
Ik wil politici die snappen dat besturen iets anders is dan politiek en dat je altijd gewogen belangenafwegingen moet maken als bestuurder van een land, in plaats de hele tijd de Tweede Kamer naspelen in het kabinet.

JMD

Well-known member
Zeker, maar ik vind juist van de grootste oppositiepartij mag je wel wat meer verwachten.
PVV is momenteel de grootste oppositiepartij ;)

Maar eens verder hoor. Timmermans is veel te geforceerd bezig. Als volgende maand de fusiepartij kleiner is dan cda verwacht ik Timmermans snel van het toneel verdwijnt.

JMD

Well-known member
Geen premier Timmermans dit jaar weer dus 😐
Dat zal de npo (op on en wnl na) heel jammer vinden, dus Timmermans zal de komende maand in elke talkshow mogen zitten en daar constant iedereen de maat nemen… Hopelijk durven talkshowhosts dat hem ook te vertellen, of hem aan te spreken op het antisemitisme in een deel van het gl-smaldeel van de partij.

Of over zijn idiote uitspraak vandaag dat mensen bang zijn voor iemand met een keppeltje… echt, waar haalt hij het vandaan? Als er al mensen buiten lopen met een keppeltje (dat durven de meesten al niet meer) dan stralen die echt weinig agressie uit…

Bovenaan