Of Mohammed...Links haalt never nooit niet genoeg zetels. Of ze moeten echt alle partijen waaronder Jezus leeft meetellen.
Het 'PVV-corvee' ook weer... Tot de verkiezingen, daarna zijn al die VVD-ers hun beloftes daarover vergeten.![]()
Van Weel: vanaf nu veel meer Syriërs terug naar Syrië
Dat komt doordat Syrië volgens een ambtsbericht na het vertrek van dictator Assad minder gevaarlijk is, zegt de demissionair minister.nos.nl
De verkiezingen zijn begonnen.
Onzin, dat het niet zo goed gaat komt door al die linkse idioten!!!!En een of andere nobody die eerst bij FvD heeft gezeten heeft zich kandidaat gesteld.
Bij is de Nederlandse politiek toch een enorme kutzooi geworden de laatste 25 jaar.
Je ziet vooral ook een toename van politieke nietsnutten die makkelijker van partij wisselen dan een profvoetballer van club. Ook die senator van BBB die nu ineens dan bij D66 zit (waar hij zijn politieke carriere ook begon). Dat je bv tussen PvdA en GL wisselt of van D66 naar VOLT of naar CDA naar CU, oke, dat ligt dicht bij elkaar, maar van D66 naar CDA naar BBB naar D66 is idioot. Net als dat voorbeeld van jou.En een of andere nobody die eerst bij FvD heeft gezeten heeft zich kandidaat gesteld.
Bij is de Nederlandse politiek toch een enorme kutzooi geworden de laatste 25 jaar.
Mijn oude buurtje. Liep ik altijd mijn rondje langs.![]()
Jongen in Purmerend bedreigd, mishandeld en beroofd
Er zijn vier verdachten opgepakt. Ze zijn allemaal minderjarig en ze wonen in Purmerend.nos.nl
Zolang er nog merksokken gekocht kunnen worden is er geen crisis.
Zo zie je maar weer, de PVV komt altijd op voor de Marokkaanse medemens.Hup PVV!
Weg D66!
![]()
PVV'er Markuszower weg uit dagelijks bestuur Tweede Kamer om zaak-Arib
Kamerlid Gidi Markuszower wil snel een debat over de kwestie die draait om het naar een krant lekken van anonieme beschuldigingen aan het adres van voormalig Kamervoorzitter Arib.nos.nl
Arib is Nederlands!!!!!Zo zie je maar weer, de PVV komt altijd op voor de Marokkaanse medemens.
Wel knap dat het in 5 minuten past.Graag de VPRO voorgoed uit het bestel halen en de linkse NPO opheffen met dit nepnieuws!
Nog steeds 5 minuten teveel!Wel knap dat het in 5 minuten past.