In allerlei apps waar ik zit en vaksites die ik volg wordt Jetten echt helemaal afgemaakt. In die partij zitten blijkbaar ook geen mensen meer die nog een beetje kunnen nadenken. Dat ik daar ooit op gestemd heb.
Ik heb idd ook ooit D66 gestemd (was ooit de docentenpartij...), maar alle mensen die nadenken zijn weg daar lijkt het wel. Ze willen misschien alleen maar kritiekloze volgers. (en sowieso altijd opvallend op een D66-congres dat er werkelijk geen niet-blanke te vinden is, terwijl ze zelf zo van diversiteit zeggen te zijn)
Toen Jetten minister van Energie was gaf hij aan dat je met kernenergie geen woning van energie kon voorzien. Dat geeft zijn niveau wel aan.
(om het over de honderden miljarden voor 0,00000036 graden (ofzo) minder opwarming van de aarde maar niet te hebben)
Ben benieuwd of de D66ers nu wel uit hun bubbel komen en gaan luisteren naar mensen 'uit het veld' ipv het weer zelf allemaal beter denken te weten.
Faber is niks als minister, maar Jetten is natuurlijk echt helemaal de verkeerde man op de verkeerde plaats. Hoe is die in hemelsnaam ooit minister/partijleider geworden?