Beste Elftal Eredivisie 2014-2015

De Wolf

Well-known member
Wat waren de beste spelers in de Eredivisie dit seizoen. Het systeem is 4-3-3. Na de play offs maak ik de balans op met de beste spelers door iedereen gekozen. Bij gelijk aantal nominaties komt de speler die als eerste een x aantal keer is genoemd in het elftal.
 

De Wolf

Well-known member
Cillessen

Van Polen Van Beek Botteghin Willems

Wijnaldum Guardado Chery

Uth Depay Luuk de Jong

Depay mag natuurlijk niet ontbreken. Chery i.p.v. Clasie. Vond hem over het hele seizoen beter presteren en Wijnaldum is gewoon een middenvelder.
 
Laatst bewerkt:

Methone

New member
DM: Cillessen (Ajax)
RV: Van Polen (PEC Zwolle)
RCV: Botteghin (FC Groningen)
LCV: Rekik (PSV)
LV: Willems (PSV)
VM: Guardado (PSV)
CM: Pr?pper (Vitesse)
AM: Wijnaldum (PSV)
RA: El Ghazi (Ajax)
SP: De Jong (PSV)
LA: Depay (PSV)

Er was dit seizoen niet echt een Top rechtsback te vinden, maar volgens mij deed Van Polen het best aardig dit seizoen.
 

Methone

New member
Cillessen

Van Polen Van Beek Botteghin Willems

Wijnaldum Guardado Chery

Uth Depay Luuk de Jong

Depay mag natuurlijk niet ontbreken. Chery i.p.v. Clasie. Vond hem over het hele seizoen beter presteren en Wijnaldum is gewoon een middenvelder.

Jij zet gewoon 2 linksbacks in je elftal? En ook nog eens 2 rechtsbenige CV's. Mag dat zomaar allemaal? ;)
 

Eresd?g?

Banned
DM: Cillessen (Ajax)
RV: Van Polen (PEC Zwolle)
RCV: Botteghin (FC Groningen)
LCV: Rekik (PSV)
LV: Willems (PSV)
VM: Guardado (PSV)
CM: Pr?pper (Vitesse)
AM: Wijnaldum (PSV)
RA: El Ghazi (Ajax)
SP: De Jong (PSV)
LA: Depay (PSV)

Er was dit seizoen niet echt een Top rechtsback te vinden, maar volgens mij deed Van Polen het best aardig dit seizoen.
In de telegraaf was die van Cambuur t geworden, Reijnen.... Dat zegt genoeg...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Depay - Uth - Kramer

Guardado - Vejinovic - Ziyech

Willems - Botteghin - van Aken - van Polen

Cillessen
 

Friesland

Well-known member
Cillessen (Ajax)

Arias - Bruma - Rekik - Willems
Guardado - Maher - Wijnaldum
Narsingh - L. de Jong - Depay (allen PSV)
 

Unregistere

Well-known member
Hahn

Van Polen - Fischer - Viergever - Willems

Gudelj - Pr?pper - Chery

Larsson - Kramer - Depay

Vind ik best een leuk elftal, maar misschien niet noodzakelijkerwijs ook het beste.
 

De Groene Scout

Well-known member
Volgens mij zag ik vandaag een elftal van het jaar voorbij komen van een landelijk dagblad zonder Depay. Dat kan toch niet.
Volgens mij was het, het AD.
 

Shayman

New member
Hahn
Arias Van Beek Botteghin Willems
Wijnaldum Guardado Pr?pper
Sch?ne De Jong Depay​

Alleen de rechtsback en rechtsbuiten zat ik over te denken wie in Godsnaam daar moesten staan maar Arias speelt wel goed als hij fit is en Sch?ne is ondanks zijn minste seizoen bij Ajax wel gewoon weer heel nuttig geweest.

Verder had ik wat twijfels over welke keeper te doen want er zijn veel redelijk goede keepers zonder dat er 1 uitblinkt en dan kies ik voor degene met meer uitstraling als een bloemkool. En natuurlijk hoort Clasie er eigenlijk ook gewoon bij maar ik heb wel een beetje naar positie gekeken en dan kun je eerlijk gezegd natuurlijk niet om Guardado heen.
 

gevegt

Well-known member
Karsdorp doet het niet verkeerd op rechtsback. Nog niet zo goed als Arias, maar dat wordt hij wel.

Labyad vond ik dit seizoen toch wel een stukje beter dan Sch?ne.
 

Shayman

New member
Haha, ik wist het!
Lol tja ik word blijkbaar milder aangezien ik het niet meer heb over afschieten en aan vissen voeren maar die zal er nooit bij horen ook al speelt ie beter als MessixRonaldo in het kwadraat inderdaad.

Overigens valt me 1 ding op en dat is dat Depay en Willems telkens zonder twijfel worden geplaatst maar dat Guardado soms ontbreekt terwijl die jongen zonder twijfel te goed is voor de Eredivisie en hij gewoon een krabbeltje heeft gezet onder een contract wat hem verplicht hier op de velden rond te lopen.
 

Fabian

Active member
Padt

Arias
Van Beek
Botteghin
Willems

Clasie
Guardado
Wijnaldum
Klaassen

Uth
Depay

Eervolle vermelding voor Chery, Kramer, Berghuis en Tighadouini (of zoiets).

Twee aanvallers, omdat ik op het middenveld deze namen kwijt wilde.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan