Belgische competitie

Kielse Rat

Well-known member
Daar heeft mijn inziens nog lang niet genoeg voor bewezen. In de Bundsliga zie ik hem wel renderen, maar hij zou beter eerst naar een middenmoter gaan.
 

Kielse Rat

Well-known member
Weer geen al te vrolijk nieuws. Nog maar een goede week na het overlijden van Mertens, vecht er weer een jonge voetballer voor zijn leven na een hartfalen. Deze keer is het Tim Nicot, de linksachter van Beerschot-Wilrijk:

Code:
Verontrustend nieuws over Tim Nicot

zaterdag, 9 mei, 2015 - 19:44

Met grote droefheid melden wij dat Tim Nicot een hartstilstand heeft gekregen op een vriendentornooi in Hemiksem.  Tim vecht momenteel voor zijn leven.  De club hoopt dat Tim Niocot er bovenop komt en vecht in gedachten mee.  Veel sterkte aan zijn familie in deze moeilijke momenten. Zowel de club, spelers als alle supporters hopen dat hij dit duel wint en leven intens mee met Tim en zijn familie.

bron: http://beerschotwilrijk.be/nl/beerschot-wilrijk/nieuws/tim-nicot-kreeg-hartstilstand

Zo'n nieuws is nooit prettig om te horen, maar ik moet toegeven dat je er toch wel even dubbel van schrikt als het dan om een speler van je favoriete club gaat. Hopelijk komt het deze keer wel in orde...
 

A345

New member
Nog geen twee weken na de dood van Gregory Mertens is de Belgische voetbalwereld al opnieuw in rouw. Beerschot Wilrijk-speler Tim Nicot, ook geveld door een hartfalen, is overleden. Hij was amper 23. Zijn familie kondigde zijn dood aan op zijn Facebook-pagina.
Lees ook:
Beerschot-speler Nicot wordt 3 dagen in kunstmatig coma gehouden
Tim Nicot kreeg zaterdag tijdens een voetbaltoernooi in Hemiksem een hartstilstand. Hij werd gereanimeerd en naar het ziekenhuis gebracht, waar hij sindsdien vocht voor zijn leven.

Nicot werd geopereerd en werd in een kunstmatig coma gehouden, maar zijn situatie werd niet beter en vanmorgen is hij in het bijzijn van zijn familie overleden. Het verhaal loopt zo net als bij Gregory Mertens dramatisch af.

Beerschot-Wilrijk organiseert vanavond (18-22u) een herdenkingsmoment op Het Kiel.

Sporza.be

-------------------------------------
Pff :(
 

Kielse Rat

Well-known member
Ongelofelijk nieuws weer... Een week geleden nog zien voetballen. Het was toen zijn afscheidsmatch op 't Kiel, want zijn contract ging niet verlengd worden. Niemand had durven denken dat een definitief afscheid ging worden...
 

Ska P 187

Well-known member
Bedankt RSDG. Het stadion inderdaad.
Voorlopig houdt de (K?)AA het vol. Nig drie wedstijdjes te gaan dacht ik.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
De topper tussen koploper AA Gent en achtervolger Club Brugge staat halverwege 1-1. Gent kwam al vroeg in de wedstrijd op 0-1 na een goal van Nielsen. Vlak voor rust was het Ruud Vormer die de gelijkmaker maakte na een goeie individuele actie van Izquierdo. Spannende pot en er is nog niets beslist. Voor Club Brugge is het wellicht over wanneer het verliest dus ik ben benieuwd of die vol op de winst durven in te zetten in de tweede helft.
 

Batigoal

Well-known member
Vijf minuten na rust een goal van Dejaegere die letterlijk uit de lucht komt vallen. Ryan stond aan de grond genageld. Het wordt nu een moeilijk verhaal voor Club Brugge.
 

Batigoal

Well-known member
Benito Raman scoort de 2-3 voor AA Gent na een prachtige aanval! Dit kan wel eens de beslissing zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Over en uit! Club Brugge is ondanks de sterke reeks in de reguliere competitie en rol als topfavoriet uitgeschakeld voor de titel. AA Gent gaat in een zetel kijken wat Anderlecht doet in El Classico tegen Standard Luik.
 

Kielse Rat

Well-known member
Club Brugge heeft het enkel zichzelf te verwijten. Ze hebben in Play-Off I geen enkele keer al de eerste goal kunnen maken. In de eerste wedstrijden konden ze het nog telkens ombuigen, maar dat blijft niet goed gaan natuurlijk. Het resultaat in Anderlecht-Standard straks zal heel bepalend zijn. Op de laatste speeldag is het n.b. Anderlecht-AA Gent.
 

JFK

Well-known member
Over en uit! Club Brugge is ondanks de sterke reeks in de reguliere competitie en rol als topfavoriet uitgeschakeld voor de titel. AA Gent gaat in een zetel kijken wat Anderlecht doet in El Classico tegen Standard Luik.

Heerlijk!
Ik heb best een grondige hekel aan Club Brugge. Normaal heb ik in Belgi? een lichte voorkeur voor RSCA, maar als Gent kampioen wordt, prima.
 

Kielse Rat

Well-known member
Anderlecht laat thuis punten liggen tegen Standard. AA Gent heeft nu 4 punten voorsprong en dus de titel voor het grijpen. Als ze woensdag thuis winnen van Standard, is het beslist.
 

A345

New member
Geweldig dat m'n ex-cluppie kampioen gaat worden met nog twee ex-teamgenoten die zeer regelmatig spelen. Erg leuk voor de supporters ook!
 

erka

Well-known member
Mooi dat Gent het een keer haalt waarschijnlijk (moet nog!). In Belgi? is het iets gebruikelijker dan bij ons dat een club buiten de top 3 kampioen wordt (zeg Anderlecht, Standard, Club) maar het blijft bijzonder. Racing Genk aantal keer maar daarvoor Lierse volgens mij.
 
Bovenaan