Atletiek

erka

Well-known member
En Hassan wint Chicago in 2:13. Tweede tijd ooit gelopen door een vrouw.

Ik hoop zo dat zij de marathon gaat lopen in Parijs en niet weer zo'n programma met allerlei lange baanafstanden.
 

erka

Well-known member
Fantastisch, haar stijl is zo mooi, alsof het helemaal geen moeite kost. Je ziet het er helemaal niet aan af dat ze zoveel sneller gaat dan de rest.
 

JMD

Well-known member
Nageeye gaat Rotterdam winnen! Vlak voor zijn beslissende demarrage even op zijn horloge kijken en nog even daarvoor een vuistje naar een man met NL vlag met zijn naam erop...

En naw ook een NR!!! Hij won zilver in Tokyo, en gaat ook naar Parijs...
 

JMD

Well-known member
Hij staat erbij alsof ie nog moet beginnen.
Ongelooflijk idd... Het is dat hij niet nog een rondje mag doen, maar anders zou hij zo nog een rondje doen en eerder over de finish zijn dan een hoop andere lopers die 1 ronde doen... (tenminste, zo ziet hij eruit)

Maar wat een leuke vent blijft dat...
 

JMD

Well-known member
Overigens (meer in het algemeen): wat leven we in een heerlijke sporttijd om Nederlander te zijn. Ik ben van 1979, in mijn tienerjaren was ik ook al gek op sport, maar bij grote sporten als wielrennen, formule1, atletiek enz deden we zelden mee om prijzen. Nu ga je zitten voor dit soort grote evenementen in de wetenschap dat een NLer gewoon kans heeft op prijzen (en in sommige gevallen (VdP, Verstappen) gewoon de grote favoriet). Overigens genoot ik in de jaren 90 ook net zo veel van de sport, maar de kans op een goed NL resultaat geeft altijd net een mooi randje.

Ben echt benieuwd hoe de Zomerspelen gaan verlopen voor NL...
 

Batigoal

Well-known member
Ogenschijnlijk makkelijke overwinning voor Nageeye! Mooi ook om zijn ervaring te horen dat hij weet hoe hij het moet aanpakken en niet te gretig zijn. Vind het altijd wel een leuke kerel.
 
Bovenaan