Die gaat een medaille halen op de 100 of 200m in Rio als het zo doorgaat.Dafne Schippers 10.94 op de 100m, dik NR.
Met zo'n tijd sta je ook in de Olympische finale.
Wat een geweldig kanon is het toch.
Ik weet niet hoe haar kansen liggen.
Net het interview gezien met Schippers.
Meisje kies toch voor de zevenkamp.
Ennis heeft ?berhaupt pas haar eerste meerkamp gedaan afgelopen weekend, dus lijkt me sterk dat ze een pr gebroken zou hebben ja.Ik heb even gekeken naar de potentiele persoonlijke records op de meerkamp van de toppers. Hierbij heb ik dus gekeken naar de persoonlijke records op alle onderdelen en dat omgezet in punten. Op Jessica Ennis na scoort zij het best. Ennis heeft echter sinds Londen geen pr meer verbroken.
Zoals je zegt. Een verkeerde horde nemen en de zevenkamp is al voorbij voor je begonnen bent. Ik zou voor het sprinten gaan. Bij de zevenkamp spelen externe factoren veel meer een rol m.i.Ik zou voor de sprint gaan. Veel meer aandacht en veel meer centjes.
En bij de zevenkamp heb je sommige onderdelen die erg blessuregevoelig zijn. Zoals hoogspringen en de krachtnummers. Die combinatie is veel moeilijker. Bij de sprint kun je alleen maar een hamstring oplopen en verder eigenlijk niks. (NB Dit staat los van haar huidige blessure, die door horden komt.)
Ze had op een individueel nummer toch wel een pr verbroken kunnen hebben?Ennis heeft ?berhaupt pas haar eerste meerkamp gedaan afgelopen weekend, dus lijkt me sterk dat ze een pr gebroken zou hebben ja.
En dat heeft ze dus ook gedaan zie ik net. Op het speerwerpen in 2013.Ze had op een individueel nummer toch wel een pr verbroken kunnen hebben?
Met de 100 en 200 is ook wel meer eer te behalen volgens mij dan op de meerkamp; van de grote sprinters op de OS kan ik tenminste tig namen opdreunen en bij de meerkamp kom ik tot Daley Thompson, Jackie Joyner en Bruce Jenner en die laatste alleen maar omdat hij tegenwoordig mevrouw Jenner is.Terechte keuze, denk ik. Maar we zullen het zien. Achteraf is het altijd makkelijker om te zeggen.