Algemene prestaties in Tokyo

Reinoud

Well-known member
Kans lijkt me overigens erg klein dat dat gebeurt, want het gat is nu 8 punten en je moet 19 punten voorstaan om zeker te zijn van goud. Dan moet hij in 3 duels nog 11 punten uitlopen.
In de finale zetten ze natuurlijk de verdubbelaar in, dat is waar ook.

erka

Well-known member
Jammer zeg van die boogschieters, maar ja die Kim vloog er gisteren ook al uit. Behoorlijk onvoorspelbaar.

Max

Administrator
Forumleiding
Focus op de 200 meter en estafette. Slaat wel vaker wat over voor de optimale voorbereiding toch?

erka

Well-known member
Ja hele tijd last van rugproblemen. Lijkt me verstandige keuze, zo. 100m toch geen kans, 200m en estafette meer. en bovendien minder belastend dan die 100m qua start.

JMD

Well-known member
Om 10.00 gaan we verder met judo.
Van Dijke moet de 4e partij, Van 't End de 6e partij, Van Dijke dan de 10e (om brons) of 11e (finale) partij. Als Van 't End zijn partij wint dan moet hij de 13e partij

erka

Well-known member
Kimmann gaat starten bij de BMX, volgens zijn coach heeft ie beetje pijn en moet het met pijnstillers lukken, we hoeven geen fruitmand te sturen.
Die official echter is zwaargewond in het ziekenhuis....

JMD

Well-known member
Kimmann gaat starten bij de BMX, volgens zijn coach heeft ie beetje pijn en moet het met pijnstillers lukken, we hoeven geen fruitmand te sturen.
Die official echter is zwaargewond in het ziekenhuis....
Dat zag je al wel dat die official er erger aan toe was, die kreeg een fiets + rijder op volle snelheid (oke, bij BMX niet extreem hoog (zoals bij normale fietsen)) tegen zich aan.

JMD

Well-known member
Biles doet ook niet mee aan de meerkampfinale. Dus dat zou denk ik goed nieuws zijn voor een Nederlandse

Jamel

Administrator
Forumleiding
Biles doet ook niet mee aan de meerkampfinale. Dus dat zou denk ik goed nieuws zijn voor een Nederlandse
Dat verandert het verhaal wat gister op de website van Sporza stond wel. Daar werd de indruk gewekt dat ze stopte met die teamwedstrijd omdat de resultaten tegenvielen. Dat komt hooghartig over. Maar dat ze volledig gebukt gaat onder de druk en daarom ook individueel niet meer mee gaat doen, is natuurlijk wel een heel ander verhaal. Sneu voor haar.

JMD

Well-known member
Dat verandert het verhaal wat gister op de website van Sporza stond wel. Daar werd de indruk gewekt dat ze stopte met die teamwedstrijd omdat de resultaten tegenvielen. Dat komt hooghartig over. Maar dat ze volledig gebukt gaat onder de druk en daarom ook individueel niet meer mee gaat doen, is natuurlijk wel een heel ander verhaal. Sneu voor haar.
Zeker sneu.
Alleen snap ik nog steeds niet waarom ze dan wel start aan de teamwedstrijd. Want als ze niet gestart was had een andere Amerikaanse mee kunnen doen. Nu legt ze door haar terugtrekking na 1 onderdeel gisteren de druk vol op haar teamgenoten (die geen reserve meer hadden en alles moesten turnen). Als je zelf zo bezig bent met je eigen mentale gezondheid dan mag je imo ook wel rekening houden met die van je teamgenoten.

erka

Well-known member

Je moet eigenlijk de persco van haar even terugzien. Dat plaatst het in een ander daglicht. Sindsdien komt ze bij mij sympathieker over.

PES5

Administrator
Forumleiding
De conclusie van vandaag? Als @erka ligt te pitten, heeft Nederland succes.

Misschien ook eens een tukje doen tijdens een persco van Rutte/De Jonge. 😉

Bovenaan