JMD
Well-known member
2 seconde van het WR af en 8 seconde van het OR...De Britten winnen de race in een WR.
Alle tijden zijn heel snel, maar ja, 2km wind mee helpt natuurlijk wel...
2 seconde van het WR af en 8 seconde van het OR...De Britten winnen de race in een WR.
Dat verklaard waarschijnlijk waarom ze het eigenlijk "World Best" (en "Olympic Best") noemen ipv een wereldrecord (of Olympisch record). Tijden kun je eigenlijk niet vergelijken.2 seconde van het WR af en 8 seconde van het OR...
Alle tijden zijn heel snel, maar ja, 2km wind mee helpt natuurlijk wel...
En nog maar weer eens goud op de 200m wisselslag. Wat een finale.We zijn nog pas op ongeveer een kwart van de Spelen, maar Japan doet het echt ontzettend goed voor een gastland...
Ja, dat was ik aanvankelijk ook van plan, tot ik al die roeifinales in het programma zag staan.Goedemorgen! Hiervoor staan we wel even op.
Jep. Net als bij bv marathon en snelwandelen.Dat verklaard waarschijnlijk waarom ze het eigenlijk "World Best" (en "Olympic Best") noemen ipv een wereldrecord (of Olympisch record). Tijden kun je eigenlijk niet vergelijken.
Ik had wel wat succes verwacht daar (vooral n.a.v. de verhalen hier en op tv), maar dat trok ik niet na een drukke dag gisteren. Fantastisch succes overigens van de equipe!Ja, dat was ik aanvankelijk ook van plan, tot ik al die roeifinales in het programma zag staan.
Nee, dat zijn wel echte records.Jep. Net als bij bv marathon en snelwandelen.
O ja, zie het nu ook. Is sinds 1-1-2004 zo dat er gesproken wordt (bij de marathon althans) over wereldrecords. Daarvoor over World's BestsNee, dat zijn wel echte records.
Van 't End is de volgende partij, Van Dijke de 2e partij na nu. (ze judo-en op verschillende matten)Judoka's moeten ook ongeveer nu in actie komen, maar ik heb geen Eurosport player.