Algemene prestaties in Tokyo

Friesland

Well-known member
2 seconde van het WR af en 8 seconde van het OR...

Alle tijden zijn heel snel, maar ja, 2km wind mee helpt natuurlijk wel... :)
Dat verklaard waarschijnlijk waarom ze het eigenlijk "World Best" (en "Olympic Best") noemen ipv een wereldrecord (of Olympisch record). Tijden kun je eigenlijk niet vergelijken.

Friesland

Well-known member
Dygert is de favoriet. Ze werd in 2019 wereldkampioen en leek in 2020 ook naar de wereldtitel te vliegen (figuurlijk), maar toen ging ze ook in letterlijke zin vliegen en moest ze opgeven. Wordt een zware dobber voor v Vleuten en vd Breggen.

Batigoal

Well-known member
Ja, dat was ik aanvankelijk ook van plan, tot ik al die roeifinales in het programma zag staan.
Ik had wel wat succes verwacht daar (vooral n.a.v. de verhalen hier en op tv), maar dat trok ik niet na een drukke dag gisteren. Fantastisch succes overigens van de equipe!

D

Deleted member 2709

Guest
Dygert was echt enorm zwaar geblesseerd en het is een beetje een vraagteken of ze helemaal op haar oude niveau is. Zo wel, dan wint ze.
De Zwitserse kan ook roet in Nederlands eten gooien, zat maar 15 seconden achter vd Breggen op het laatste WK en richt alles op deze race.

D

Deleted member 2709

Guest
Judoka's moeten ook ongeveer nu in actie komen, maar ik heb geen Eurosport player.

JMD

Well-known member
De roeiheren 2 zonder stuurman nu, halve finale.
Nouchka Fontijn moet zo meteen boksen.

D

Deleted member 2709

Guest
NOS komt nu "live" met judo, maar JMD kwam al met de spoiler :p

JMD

Well-known member
Van Dijke ook met ippon. Mooi, die zit nu al in de kwartfinale, dus zeker van herkansing.

JMD

Well-known member
Er doet een wielrenster uit het vluchtelingenteam mee, die verliest 11 minuten op de huidige nummer 1... Is door 6 rensters al ingehaald.

Bovenaan