Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Die Australiër leek drukker bezig met Lavreysen dan met Kenny en liet een flink gat vallen...
 

JMD

Well-known member
De kans om aantal goud van Sydney te evenaren is nu dus weg. Maar het worden dus 35 of 36 medailles. Dat is niet eens Sydney verbeterd, dat is Sydney verpulverd.
 

Reinoud

Well-known member
Qua goud gaan we idd Sydney niet halen, maar qua aantal medailles klopt het wel.
Hehe

Lees op Twitter heel veel dat er niet ingehaald mag worden voordat de gangmaker weg is. Maar volgens mij mag je die gangmaker niet voorbij maar wel inhalen.
 

JMD

Well-known member
Lees op Twitter heel veel dat er niet ingehaald mag worden voordat de gangmaker weg is. Maar volgens mij mag je die gangmaker niet voorbij maar wel inhalen.
Klopt, maar dat is volgens mij tot de kleine witte streep en daarna mag je er wel voorbij.
 

JMD

Well-known member
Nou, ben benieuwd wat Wild nog kan. We zagen van de week bij de heren dat bij dat laatste onderdeel nog alles mogelijk is.
 

JMD

Well-known member
Italië sowieso geen goud bij het ritmische gymnastiek, Bulgarije is ze al voorbij na het laatste onderdeel.
 
D

Deleted member 2709

Guest
De kans op Italiaans eremetaal op het omnium is heel klein geworden, Frankrijk zal waarschijnlijk nog wel goud pakken bij handbal en komt qua goud en zilver dan gelijk met Nederland. Duitsland heeft volgens mij nergens meer kans op een medaille.

Dus als de Francaise goud of zilver pakt hebben zij een grote kans om 7e te worden in de medal ranking, anders wordt het waarschijnlijk Nederland.
 

JMD

Well-known member
USA komt overigens door basketbalwinst op 1 gouden medaille van China. En ze hebben sowieso de volleybalfinale nog, de omnium en nog 2 boksfinales. China heeft er nog 1. Dus USA heeft grote kans om alsnog de medaillespiegel te winnen.

Nog een puntje voor Wild.
 

JMD

Well-known member
Deense rijdt weg en staat nu 3e... Moet geen ronde worden anders wordt het lastig voor Wild.
 
Bovenaan