Dat is waar, maar het zou me tegenvallen als ze een onedayfly blijkt te zijn. Ik had trouwens ook nog nooit van haar gehoord, inderdaad in tegenstelling tot Vetter en Broersen. Ik dacht vooraf wellicht een top-8 voor Broersen en een top-12 voor Vetter. Maar het liep even anders. Waanzinnig!O zeker, maar dat jong en onbevangen gaat nooit meer terugkomen. Ze zal zeker meer gaan presteren, maar ze komt nooit meer onbevangen op een toernooi aan, of zonder dat er iets van haar verwacht wordt.
Ik ben toch een redelijke sportfan, maar ik had tot gisteren nog nooit van haar gehoord, wel van Vetter en Broersen.
Mij ook ja. Maar stel dat het zo zou zijn, je bent voor eeuwig bronzen medaillewinnaar op de Spelen. Medailles op EK's en WK's worden over het algemeen snel vergeten, maar medailles bij de Spelen worden levenslang onthouden.Dat is waar, maar het zou me tegenvallen als ze een onedayfly blijkt te zijn.
Mij ook ja. Maar stel dat het zo zou zijn, je bent voor eeuwig bronzen medaillewinnaar op de Spelen. Medailles op EK's en WK's worden over het algemeen snel vergeten, maar medailles bij de Spelen worden levenslang onthouden.
Dus zelfs al doet oosterwegel niks meer in haar hele carriere, ze blijft voor eeuwig medaillewinnaar op de Spelen.
Ja, maar dat komt denk ook omdat we bij atletiek niet zoveel WK-medailles winnen.WK medailles in atletiek blijven ook vaak wel hangen, bij mij wel tenminste.
Dus wat er net gebeurt. De Oostenrijker moet als laatste, een Tsjech staat 2e van het totaal omdat hij 1 staat in het laatste onderdeel.Bij sportklimmen zijn er 3 onderdelen, en het totaalresultaat wordt bepaald door de plaatsen van elk onderdeel met elkaar te vermenigvuldigen (ipv optellen, wat vaak gebeurt). Dan is 1 slecht onderdeel direct einde oefening.
Denk het niet, ze was tenslotte ook even helemaal van de wereld. Maar 1e berichten waren alleen last van de schouders en geen geheugen van de val. Ze staat op startlijst, dus mag wel starten als ze dat kan.Van Riessen was toch afgevoerd? Kan die morgen alweer fietsen?
Dat lijkt me sterk inderdaad.Van Riessen was toch afgevoerd? Kan die morgen alweer fietsen?
Morgen 3x goud? Niet ondenkbaar met Hoogland of Lavreijsen, de hockeydames en misschien ook weer Hassan.
Zaterdagnacht om 4.30. Bij basketbal heren wordt eerst de finale gespeeld, en pas uren later (na het duel om brons dames) het duel om brons.Zaterdagochtend de bball-finale VS-Frankrijk dus. Frankrijk won in de poule al van de Amerikanen.
Sportklimmen blijft, net als skateboard.Gines Lopez wint bij het klimmen. Ik zag hem gisteren bij het boulderen, daar vond ik hem allesbehalve sterk. Overall dan dus toch de beste.
Toch wel een geinige sport, mag wel blijven. Dat skateboarden mogen ze wat mij betreft direct weer schrappen.
Nederland is ook een veel groter sportland dan België. Wij komen meestal toch net iets te kort als het echt om de prijzen gaat.Pfff, amateurs... Wij hebben Inge, Leontien, Pieter, Anky, hockeyheren, hockeydames, Dorian, ....
Maar dan alsnog, met 10 miljoen inwoners (en wij 17-18), zou je toch wel meer mogen verwachten dan 5 medailles? Dit is qua goud de beste Spelen van België sinds 1924, en meer dan 6 medailles zijn er voor het laatst voor de oorlog gehaald.Nederland is ook een veel groter sportland dan België. Wij komen meestal toch net iets te kort als het echt om de prijzen gaat.