Algemene prestaties in Tokyo

Maasveld

Well-known member
Goed dat ze die oud-bondscoach erbij hebben gezet in de studio voor het analyseren van het baanwielrennen. Elis Ligtlee lijkt me een schat, maar er kwam vorige keer weinig inhoudelijks uit. Alleen maar cliché's op basis van gevoel.
Hadden ze dat bij het handbal ook maar gedaan.

JMD

Well-known member
Dom van Kluge, had even 50m gewacht met aansluiten, dan had je de sprint gewonnen.

JMD

Well-known member
Walls ronde voorsprong... Van Schip moet nu wel wat gaan doen lijkt me, Thomas heeft ook al punten gepakt.

JMD

Well-known member
Ook die Amerikaan komt snel dichterbij, ronde voorsprong, gat naar plek 4 nu nog 11 punten.

JMD

Well-known member
En de Nieuwzeelander een rondje plus punten van de sprint.
Van de huidige top 7 heeft alleen Van Schip nog geen punten gepakt, Thomas pakt ook punten, Van Schip inmiddels 3e, gat naar plek 4 nog 6 punten.

Het is te hopen dat hij aan het sparen is en dit later flink terugpakt, want dit gaat niet goed zo.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat Van Schip een plan heeft voor het tweede gedeelte van de race. Want iedereen om hem heen pakt punten behalve hij.

JMD

Well-known member
Hij had imo aan het begin mee moeten gaan met die Brit of eventueel later met Viviani, die pakten beide een ronde, dat nekt hem nu.

Bovenaan