Dat zijn ze.Haha fantastisch. Nu wel hopen dat het tijden één en twee zijn, want dan komen ze elkaar niet eerder tegen dan een mogelijke finale.
Dit zou zomaar 2x goud erbij kunnen worden, alhoewel dat bij de keirin echt lastig is, dat is toch een race waarin van alles kan gebeuren.Man man man, wat zijn die mannen goed.
Die Britse is terug gezet? Van Riessen als eerste door in ieder geval. Volgens mij verder niet van invloed, want wordt voor elke race opnieuw geloot.Van Riessen door naar de kwartfinale, die is morgen.
Volgens mij wordt er wel 'gewogen' geloot, dus dat niet alle nummers 1 bij elkaar zitten. In die zin dus wel gunstig.Die Britse is terug gezet? Van Riessen als eerste door in ieder geval. Volgens mij verder niet van invloed, want wordt voor elke race opnieuw geloot.
Ja goed punt, had het inderdaad over de startpositie. Enig idee waarom die Britse is terug gezet? Zal wel met die lijnen te maken hebben gehad.Volgens mij wordt er wel 'gewogen' geloot, dus dat niet alle nummers 1 bij elkaar zitten. In die zin dus wel gunstig.