Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Van Duijn gedeeld 12e in 2e sprong, staat nu 18e. Dat zou precies genoeg zijn voor plaatsing halve finale, er zijn nog 3 sprongen te gaan.

Reinoud

Well-known member
Haha fantastisch. Nu wel hopen dat het tijden één en twee zijn, want dan komen ze elkaar niet eerder tegen dan een mogelijke finale.

JMD

Well-known member
Haha fantastisch. Nu wel hopen dat het tijden één en twee zijn, want dan komen ze elkaar niet eerder tegen dan een mogelijke finale.
Dat zijn ze.

Op de laatste grote toernooien was het steeds Hoogland - Lavreijsen als de finale.

Reinoud

Well-known member
Yes, Lavreijsen ook de grote favoriet. Mooie is dat het goede vrienden zijn, nu normaliter een kamer hadden gedeeld. Weet niet of dat met corona zo is. Volgens mij wonen ze ook nog eens samen. Hoop eigenlijk dat Hoogland de sprint wint, mag Lavreijsen de keirin winnen ;)

JMD

Well-known member
Man man man, wat zijn die mannen goed.
Dit zou zomaar 2x goud erbij kunnen worden, alhoewel dat bij de keirin echt lastig is, dat is toch een race waarin van alles kan gebeuren.
Sprint zou idd medailles moeten worden.

JMD

Well-known member
Ook de 3e sprong van Van Duijn is goed...

Een handstand op 10m hoogte... Echt idioot.
Ben ooit bij het EK Zwemmen/Schoonspringen in Eindhoven geweest en 1 van de sessies was de 10m toren finale dames. Echt zo fantastisch om dat live te zien, zeker als ze die handstand op 10m hoogte doen

Reinoud

Well-known member
Kijk overigens ook uit naar de prestaties van Schipper in de koppelkoers en het omnium. Wat een leuke gast is dat!

JMD

Well-known member
Die Britse is terug gezet? Van Riessen als eerste door in ieder geval. Volgens mij verder niet van invloed, want wordt voor elke race opnieuw geloot.
Volgens mij wordt er wel 'gewogen' geloot, dus dat niet alle nummers 1 bij elkaar zitten. In die zin dus wel gunstig.

Reinoud

Well-known member
Volgens mij wordt er wel 'gewogen' geloot, dus dat niet alle nummers 1 bij elkaar zitten. In die zin dus wel gunstig.
Ja goed punt, had het inderdaad over de startpositie. Enig idee waarom die Britse is terug gezet? Zal wel met die lijnen te maken hebben gehad.

Bovenaan