Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Erka, kan jij voortaan niet gewoon in je bed blijven liggen?
En Jamel ook?
Toen jullie er eergisteren niet bij waren wonnen we karren aan medailles, nu alleen maar tegenvallers.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Erka, kan jij voortaan niet gewoon in je bed blijven liggen?
En Jamel ook?
Toen jullie er eergisteren niet bij waren wonnen we karren aan medailles, nu alleen maar tegenvallers.
Jij lag gister op je nest, toen ik ons gewoon medailles heb zien pakken.

JMD

Well-known member
Laura Smulders gisteren 2, 1 en 1 in de kwartfinale. En nu doet de verslaggever het voorkomen alsof het lichaam al tijden niet meer wil...

Opvallend hoe zwak de dames rijden, en dat de dames die gisteren goed waren (Blauw 2,2,3) dat nu niet zijn en de dame die gisteren twijfelachtig was nu nog kans heeft.

De Nederlandse heren gisteren nooit lager geëindigd dan 2e, zelfs in de serie met 2 NL heren...

Bestaat niet meer

Well-known member
Laura Smulders gisteren 2, 1 en 1 in de kwartfinale. En nu doet de verslaggever het voorkomen alsof het lichaam al tijden niet meer wil...

Opvallend hoe zwak de dames rijden, en dat de dames die gisteren goed waren (Blauw 2,2,3) dat nu niet zijn en de dame die gisteren twijfelachtig was nu nog kans heeft.
Dat lichaam van Smulders wilde in heat 2 niet, omdat ze in de 1e heat ook hard viel en daar Baauw over zich heen kreeg nog vervolgens. Vraag was zelfs of ze start van heat 2 zou halen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Gelet op het aantal gewonden zou je denken dat dit in Okinawa is.
Ik denk dat je je als IOC zo langzaamaan moet gaan afvragen of je dit nog wel als sport op de Spelen wil hebben. Als je 'moderne' sporten wilt hebben dan heb je andere opties (skateboarden, sportklimmen enz).
Blessures horen bij sporten, maar dit is echt idioot.

Reinoud

Well-known member
Ik denk dat je je als IOC zo langzaamaan moet gaan afvragen of je dit nog wel als sport op de Spelen wil hebben. Als je 'moderne' sporten wilt hebben dan heb je andere opties (skateboarden, sportklimmen enz).
Blessures horen bij sporten, maar dit is echt idioot.
Ze zijn wel al wat aan het minderen met steeds hogere startbanen en spectaculairdere banen. Maar het is niet voor niets dat er veel BMX'ers nu in het baanwielrennen zijn terug te vinden

Bovenaan