Algemeen Wedstrijdtopic

erka

Well-known member
Superheld Hoera!

Granqvist-is-blij-met-zijn-penalty-tegen-Zuid-Korea-Foto-EPA-FRANCK-ROBICHON.jpg
 

erka

Well-known member
Die Belgen, wat zijn d?e slecht. Tenenkrommend. Dat wordt weer niks dit WK.

Daar zouden wij tegenwoordig gewoon van winnen.
 

de waan

Well-known member
Ik zit nu een paar minuten te kijken, maar ze staan gewoon allemaal stil. Met de handen in de zij afwachten wat de man die de bal heeft gaat bedenken.
 

erka

Well-known member
Grappig om te zien trouwens dat Panama precies de fout maakt die analytici gisteren al aankondigden bij dit soort ploegen: bij 0-0 denken dat er wat te halen valt, meer risico gaan nemen en daarmee de boel open gooien.

Daarom zijn teams als IJsland, Zweden en Zwitserland sterker dan Panama, die doen dat dus niet.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Grappig om te zien trouwens dat Panama precies de fout maakt die analytici gisteren al aankondigden bij dit soort ploegen: bij 0-0 denken dat er wat te halen valt, meer risico gaan nemen en daarmee de boel open gooien.

Daarom zijn teams als IJsland, Zweden en Zwitserland sterker dan Panama, die doen dat dus niet.

Panama was tegen het einde van de 1e helft al uitgeput. Het was toen al duidelijk dat die het nooit vol gingen houden
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding

Mwah, heel veel kan het mij niet boeien. Ik ga niet hard juichen als ze verliezen, ook niet als ze winnen. Engeland kennende komen ze net door de groep als nummer 2 om vervolgens in de laatste 16 door een hattrick van Lewandowski eruit te flikkeren.

De verwachtingen in Engeland (van wat ik ervan meekrijg) zijn weer heel laag.
 
Bovenaan