Algemeen Wedstrijdtopic

JMD

Well-known member
Het zit de Brazilianen ook niet mee, die rebound valt precies goed voor Belgi? en net verkeerd voor die Braziliaan.
 

JFK

Well-known member
Het zit de Brazilianen ook niet mee, die rebound valt precies goed voor Belgi? en net verkeerd voor die Braziliaan.

Vind ik dus niet. Belgi? staat gewoon heel goed te verdedigen. Coutinho heeft nu al 30 Kerr geschoten en elke keer worden die schoten keurig geblokt.
Brazili? speelt gewoon zeer matig. De 2-0 voorsprong van Belgi? is dik en dikverdiend.
 

gevegt

Well-known member
Vind ik dus niet. Belgi? staat gewoon heel goed te verdedigen. Coutinho heeft nu al 30 Kerr geschoten en elke keer worden die schoten keurig geblokt.
Brazili? speelt gewoon zeer matig. De 2-0 voorsprong van Belgi? is dik en dikverdiend.

Dus ook aan de zuip!
Plop!
 

JMD

Well-known member
Vind ik dus niet. Belgi? staat gewoon heel goed te verdedigen. Coutinho heeft nu al 30 Kerr geschoten en elke keer worden die schoten keurig geblokt.
Brazili? speelt gewoon zeer matig. De 2-0 voorsprong van Belgi? is dik en dikverdiend.

Ja, die bloks staan steeds goed, maar je moet ook een beetje mazzel hebben met een rebound die net goed valt (ook in de 1e helft in het begin).
Verdiende voorsprong hoor, daar niet van.
 

JMD

Well-known member
Als Belgi? wint zijn er dus alleen nog Europese ploegen over, dat zou voor het eerst sinds 2006 zijn, de keer daarvoor was 1982.
 

Miramar

Well-known member
Als Belgi? wint zijn er dus alleen nog Europese ploegen over, dat zou voor het eerst sinds 2006 zijn, de keer daarvoor was 1982.
De Afrikaanse landen waren tactisch belabberd en de Zuid-Amerikaanse landen waren alleen tegen de scheids aan het mekkeren of lagen op de grond. Beide Continenten hebben dit WK niets anders toegevoegd dan slecht voetbal en onsportief gedrag.
 

gevegt

Well-known member
GGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111!!!!!
 
Bovenaan