Mij aan PSV, maar dan iets slordiger.
Het zit de Brazilianen ook niet mee, die rebound valt precies goed voor Belgi? en net verkeerd voor die Braziliaan.
Vind ik dus niet. Belgi? staat gewoon heel goed te verdedigen. Coutinho heeft nu al 30 Kerr geschoten en elke keer worden die schoten keurig geblokt.
Brazili? speelt gewoon zeer matig. De 2-0 voorsprong van Belgi? is dik en dikverdiend.
Vind ik dus niet. Belgi? staat gewoon heel goed te verdedigen. Coutinho heeft nu al 30 Kerr geschoten en elke keer worden die schoten keurig geblokt.
Brazili? speelt gewoon zeer matig. De 2-0 voorsprong van Belgi? is dik en dikverdiend.
Kijk eens vaker naar de kampioen.
Volgens mij kijken PSV fans zelf liever niet de wedstrijden.
Uiteraard.
BURP!!!
Je rekent Janssen als PSV-er?
Hij heeft het over jou.
De Afrikaanse landen waren tactisch belabberd en de Zuid-Amerikaanse landen waren alleen tegen de scheids aan het mekkeren of lagen op de grond. Beide Continenten hebben dit WK niets anders toegevoegd dan slecht voetbal en onsportief gedrag.Als Belgi? wint zijn er dus alleen nog Europese ploegen over, dat zou voor het eerst sinds 2006 zijn, de keer daarvoor was 1982.
Hij heeft het over jou.
:duim:Nee, ik had het niet over Ajacieden. Maar die kijken ook liever teletekst.