Algemeen Wedstrijdtopic

Abubakari

Well-known member
de waan zei:
Duitsland-fan zelfs. Toe maar.

Ja, ik ga me daar zeker een potje nuanceren. Juichen voor Duitsland wat 15 tellen voor tijd scoort = Duitsland fan. Simpel zat. Doen we niet moeilijk over.
 

erka

Well-known member
Alsjeblieft niet. Leuk dat ze de Duitsers eruit geflikkerd hebben, maar dat betonvoetbal ben ik al heel lang spuugzat.

Ach, het idee :)

Als je het mij eerlijk vraagt, het maakt me niet zoveel uit. Wie er maar goed voetbalt.
 

Abubakari

Well-known member
Ik weet niet of iemand (veel van) Mexico-Zweden heeft gezien, maar wat was daar loos? Dacht Mexico dat Duitsland toch niet van Zuid Korea zou winnen?
 

JMD

Well-known member
Als alles 'normaal' gaat de komende 3 groepen komt er 1 finalist uit het volgende achttal:
Spanje, Rusland, Kroati?, Denemarken, Zweden, Zwitserland, Belgi? of Engeland, Colombia of Senegal (kan ook nog Japan worden)
Als ik Belgi? of Engeland was zou ik echt proberen 2e te eindigen. De andere helft is veel sterker...
 

JMD

Well-known member
Ik weet niet of iemand (veel van) Mexico-Zweden heeft gezien, maar wat was daar loos? Dacht Mexico dat Duitsland toch niet van Zuid Korea zou winnen?

Heb met een half oog gekeken, maar dat was inderdaad niet veel. Dat laatste lijkt me sterk dat ze dat dachten, maar het leek er soms wel op ja.
 

Maasveld

Well-known member
Mwah, hij was goed hoor vandaag. Maar dit is toch zo klaar als een klontje. Bal kwam van Kroos af. Daar valt niet zoveel aan te verkloten. Dan vond ik zijn moment met de penalty van Neymar sterker, want daar moet je echt als VAR de ballen hebben om te zeggen dat het geen pingel is.
Dat was toch ook zo klaar als een klontje?
 

JMD

Well-known member
Dat was toch ook zo klaar als een klontje?
Vind ik toch wel iets anders. Over het moment van vandaag valt niet te discussi?ren. We hebben de afgelopen dagen al vaak zat gezien dat bepaalde tackles/schwalbes toch wel of niet goed beoordeeld worden door de VAR. Er was bij Neymar wel een beetje contact, alleen viel hij veel te overdreven.
 

U.G.

Well-known member
Ik heb niks gezien...maarruh...what die fuck !

Ik was niet kapot van Duitsland, maar ik dacht ze fixen het wel.

Ok. Niet dus. Ik had ze wel graag door gehad. Gevoelsmatig denk ik desondanks dat ze Brazili? wel meer koppijn zouden geven dan Mexico ( of Zweden ? ).
 

erka

Well-known member
Nog wat quotes van Twitter:

"De Duitse droom is aan Stuka geslagen"

"Slechtste prestatie van Duitsland in Rusland sinds 1944"

"All Time L?w"

"Duitsland was altijd al beter in '14 dan in '18"

"Ohne Holland fahren wir zur?ck"
 

U.G.

Well-known member
alessandra-ambrosio-adriana-lima-gisele-bundchen-models-angels.jpg


Ok. Vai Brasil !!

Vanavond ben ik Braziliaan.


We'll kill you later.
 

erka

Well-known member
Als je Tadic zo ziet he, die gaat volgend jaar in de Eredivisie met tienduizendmiljard lichtjaar voorsprong verkozen worden tot beste speler.
 
Bovenaan