Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Ik zat van de week te kijken hoe oud Dolberg is, maar die is dus pas 28...
Voor mijn gevoel was die al veel ouder.

Echt zo'n verschil tussen hoe hij nu is en in zijn eerste Ajax-periode, toen was die echt heel goed. Waarom dat dat nu (op zijn 28e) niet meer lukt vraag ik me echt af.

Batigoal

Well-known member
Na Konadu gaat ook Tristan Gooijer naar het Belgische Lommel. We raken deze week toch aardig wat overbodige spelers kwijt. Nieuwe aanwinsten mogen nu ook wel komen.

Batigoal

Well-known member
Heel erg cool mocht Tsygankov komen. En voor slechts 4 miljoen plus bonussen hoef je daar niet lang over te twijfelen. Vond hem bij Dinamo Kiev destijds wel tof. Bij Ajax tegenwoordig altijd afwachten hoe aankopen uit de verf komen, dat zien we deze zomer ook weer, maar normaal gesproken zou dit wel een versterking moeten zijn. Berghuis kan dan naar de MLS.

Frankfurt heeft zich met een goed bod gemeld voor Youri Baas. Lijkt mij het ideale moment om hem te verkopen. Zijn contract loopt nog slechts 2 jaar door, Blind heeft hem uit de basis gespeeld en met Janse is er al een talentvolle vervanger. En met dat geld kan Ajax een ervaren rechter centrumverdediger halen nu zowel Sutalo als Itakura vertrokken zijn. Dat zal trouwens wel Bueno worden waarmee Michel al eerder heeft gewerkt bij Girona.

Bovenaan