JMD
Well-known member
Inderdaad...Heeft Ajax wel ervaring mee.
Inderdaad...Heeft Ajax wel ervaring mee.
Dan zou ik dat direct doen als NEC zijnde, of denken ze dat ze 30 kunnen krijgen?Volgens geruchten zou Fulham 22 miljoen hebben geboden voor Sano. Ik verwacht dat 10 + Kaplan heel snel afgewezen worden/zijn door NEC.
Ik denk dat ze dat zeker zouden accepteren, al is er ook de wens om te wachten tot de zomer, omdat Sano erg belangrijk is voor het goede spel van de laatste tijd.Dan zou ik dat direct doen als NEC zijnde, of denken ze dat ze 30 kunnen krijgen?
Steur hebben ze ook uit jong Ajax gehaald.Die staan onderaan, niet 6e ofzo.
Ja en die kunnen er nu blijkbaar ineens ook niks meer van....Steur hebben ze ook uit jong Ajax gehaald.
Bounida ook.
Van Kooperen is de zaakwaarnemer van Sano en o.a Alvarez, hij doet ook vaak de deals vanuit en naar Rusland. Hij heeft N.E.C. gevraagd om met Sano na de wedstrijd te mogen eten (dus niet met de bus terug) en heeft Beuker aan laten schuiven bij het etentje en contractonderhandelingen laten doen. N.E.C schijnt hier niet van op de hoogte te zijn.Maakt mij allemaal niet uit zolang hij met spelers komt die ook een tweede helft aan kunnen. Verder ook geen idee wie van Kooperen is, nog nooit van gehoord.
Wat voor regels heeft ie overtreden?
En terecht! Ze kunnen het wel betalen.NEC heeft weer geweigerd
Dus omdat ze het kunnen betalen moet je dus meer betalen?En terecht! Ze kunnen het wel betalen.
Nu twijfel ik bij jou altijd of je een trolaccount bent of niet, maar er staan bij ons meer jeugdproducten in de basis dan de meeste Eredivisie-clubs. Maar zoals gezegd zou dit zomaar ragebait kunnen zijn.Overigens lijkt die zo vaak geroemde jeugdopleiding van Ajax ook wat droog te vallen.