Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Ja, dat is (zeker de eerste jaren) een gouden greep geweest, en ook heel goed 'voor de kleedkamer' inderdaad.

Batigoal

Well-known member
Zinchenko is bijna binnen, de zes positie is laatste moment of niet (vrees voor het laatste) en met Paes is vast een tweede keeper gehaald ivm Pasveer die stopt en Jaros die terug gaat naar Liverpool. De prioriteit ligt niet bij een keeper, maar dit is gewoon sneller rond dan Zinchenko, lijkt mij.

Ik kan me niet echt herinneren of Paes een goeie keeper was bij Utrecht, maar ik neem aan dat hij als tweede keeper gehaald is.
Blijft toch bijzonder dat je al een jaar weet dat Henderson zou vertrekken in de zomer en niet verder bent gekomen dan een jonkie van Liverpool die inmiddels alweer is teruggestuurd. Het was ook dé topprioriteit van deze winterperiode en dat lijkt er gewoon niet van te komen. Lekker stom. Regeer is een aardige jongen, maar ik vind hem niet goed genoeg als basisspeler en dan hebben we niet eens een backup-6 aangezien Regeer de laatste paar wedstrijden steeds spierklachten heeft.

Bovenaan