SanMark.
Well-known member
Ajax-supporters natuurlijk. Waarschijnlijk leden van de kippenborstenbrigade.
Hoe zo waarschijnlijk ? Je kent ze toch.
Ajax-supporters natuurlijk. Waarschijnlijk leden van de kippenborstenbrigade.
Ik heb ze niet gesproken.
Er wordt hier nog weleens gedaan alsof het een drollenvanger is die nog nooit een bal heeft tegengehouden. Nee, ik heb niet de illusie dat hij de keeper is die eerste keus bij Barca moet worden, maar als een club de eerste keeper van Ajax en Oranje wilt contracteren die in Amsterdam zeker niet weg hoeft dan is een transferbedrag 10 a 12 miljoen nou niet zo heel schokkend. Als je de keeper van Sevilla of Wolfsburg wilt halen dan moet je ook aan een dergelijk bedrag denken.Wil je nu zeggen dat Jasper geschikt is om ooit eerste keeper van Barcelona te kunnen worden? Redelijke keeper hoor maar voor een Sevilla, Wolfsburg of Everton ect maar de echte top, nee dat is op dit moment te hoog denk ik. Wat belangrijker is. Wie moet in godsnaam de nieuwe keeper worden? Ik heb zitten nadenken maar kan zo snel niemand bedenken. Als Ajax echt slim is proberen ze Vorm of Krul te kopen. In de Eredivisie kom je alleen bij Ruiter uit en die is toch te matig. Of gaat Bosz proberen Room te halen?
Quote mijn laatste bericht dan ook even.Maar je weet wel dat 'ze' vinden dat Hart een optie is. Kun je er wat meer over vertellen hoe zo iets in zijn werk gaat ?
Quote mijn laatste bericht dan ook even.
Als je er naar op zoek gaat. Ik als Ajaxfan ben dergelijke berichten dan weer niet tegengekomen op social media. Maar nu ligt mijn interesse daar dan ook weer niet.Quote mijn laatste bericht dan ook even.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1285336561499894&id=130858670281028Heb je een linkje ?
Wil je nu zeggen dat Jasper geschikt is om ooit eerste keeper van Barcelona te kunnen worden? Redelijke keeper hoor maar voor een Sevilla, Wolfsburg of Everton ect maar de echte top, nee dat is op dit moment te hoog denk ik. Wat belangrijker is. Wie moet in godsnaam de nieuwe keeper worden? Ik heb zitten nadenken maar kan zo snel niemand bedenken. Als Ajax echt slim is proberen ze Vorm of Krul te kopen. In de Eredivisie kom je alleen bij Ruiter uit en die is toch te matig. Of gaat Bosz proberen Room te halen?
Kan Onana nu eindelijk laten zien wat voor supertalent hij is.
Gelukkig dat de kippenborstjes met Joe Hart komen, daar luistert Overmars toch niet naar en dat is te bidden ook. Denk wel dat we een behoorlijk probleem hebben als hij echt gaat. Vraag me toch wel heel erg af wie je dan moet halen.
Natuurlijk als iemand een periode wat minder presteert en niet lekker in zijn vel zit moet je hem ondanks dat ie het 5 jaar uitstekend gedaan heeft meteen voor ieder aannemelijk bod verkopen...Met beide handen aangrijpen zo'n aanbod. Die jongen is compleet uit vorm en zit niet lekker in zijn vel. Als er dan nog iemand is die daar een paar miljoen voor over heeft moet je blij zijn.
Strik erom en op zoek naar een nieuwe doelman.
Natuurlijk als iemand een periode wat minder presteert en niet lekker in zijn vel zit moet je hem ondanks dat ie het 5 jaar uitstekend gedaan heeft meteen voor ieder aannemelijk bod verkopen...
Bij Twente kan dat allemaal.Natuurlijk als iemand een periode wat minder presteert en niet lekker in zijn vel zit moet je hem ondanks dat ie het 5 jaar uitstekend gedaan heeft meteen voor ieder aannemelijk bod verkopen...