Het gaat om een 1 jarig contract Zodat hij zich weer in de kijker Kan spelen bij Oranje en na het EK weer transfer vrij Is om lucratief naar het buitenland te gaan. Hoezo Is dat respectloos? Dat is meedenken met hem.
Bied m gewoon drie jarig contract aan. Daarna opnemen in staf. Jeugdtrainer ofzo....
Tuurlijk, een lang en duur contract geven aan een uitgebrande kaars. Betaal jij wel even dan, h??
Ik lees vooral dat hij geblesseerd is of voortijdig is gewisseld. Dat doen ze vast niet omdat hij zo goed speelt. Heb de afgelopen 2 jaar weinig positiefs meegekregen. Er moet dus wel iets mis zijn.Ik zie niet zo veel Duits voetbal, maar kan dat dan echt niet meer of loopt men elkaar maar wat na te praten?
Ik lees vooral dat hij geblesseerd is of voortijdig is gewisseld. Dat doen ze vast niet omdat hij zo goed speelt. Heb de afgelopen 2 jaar weinig positiefs meegekregen. Er moet dus wel iets mis zijn.
Vaak ook op de bank beginnen zag ik veelvuldig in berichtgeving voorbij komen.
Dat laatste natuurlijk. Als je in Duitsland een uur mee kunt als middenvelder kun je in de Nederlandse competitie lachend een wedstrijd spelen als spits.Ik zie niet zo veel Duits voetbal, maar kan dat dan echt niet meer of loopt men elkaar maar wat na te praten?
VDV onderscheidt zich niet meer dan de rest van het elftal, terwijl je dat nou juist van hem moet verwachten.
Verder heeft VDV de neiging om gauw wat boller t e worden dan de rest. Dat had hij al toen hij bij Ajax speelde. Vervolgens ging hij naar HSV en daar had hij andere trainingsvormen. daar werd echt getraind op vet verbranden.
Ajax, gewoon niet doen!
Dat laatste natuurlijk. Als je in Duitsland een uur mee kunt als middenvelder kun je in de Nederlandse competitie lachend een wedstrijd spelen als spits.
Of ik het de ideale spits vind is een tweede.
Er is niemand die heeft gezegd dat ie mee kan dat eerste uur. Zijn 9 gele kaarten zeggen wat dat betreft ook wel wat.
Hoeveel scoorde Milik vorig jaar...?
Ik wel. En niet geheel toevallig hoe Raffie het doet.Ik zie niet zo veel Duits voetbal, maar kan dat dan echt niet meer of loopt men elkaar maar wat na te praten?