Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Gezien de discussies over of Mario wel of niet op vakantie naar Turkije mag zouden veel mensen dit moeten begrijpen.

Mario moet geld betalen om daar naar toe te gaan.

Boilesen kan daar de komende jaren even 10 Miljoen plus oppakken.

Maar dat hij niet die kant op wil snap ik wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Waar heeft Boilesen afgelopen seizoen uitgehangen? Was toch al weg bij Ajax?
Hij stond onder contract bij Ajax en zal vast in Amsterdam geweest zijn. Wedstrijden heeft hij niet gespeeld. Weet niet zeker of hij met Jong Ajax heeft meegetraind.
 

Batigoal

Well-known member
Casierra_Ajax.png


Onze goedlachse nieuwe spits is vandaag gepresenteerd. Hij heeft een contract voor vijf jaar getekend.

Welkom Casierra! Dat je maar een groot succes mag worden bij onze club. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Op de eigen website noemen ze hem Cassierra, verder zie je vooral Casierra staan. Zouden ze dan wel de goede hebben? ;)
 

Abubakari

Well-known member
Met al dat geld in kas heb je inderdaad wel een caissi?re nodig, maar die kun je toch ook wel in Amsterdam vinden?
 

ALenstra

Well-known member
In de VI legt Taco vd Velde uit dat Mateo Cassierra er niet meteen zal staan en vooral als investering voor de toekomst bedoeld is. Hij acht de komst van Klaas-Jan Huntelaar noodzakelijk zodra Arek Milik vertrekt.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat voor de toekomst kopen was bij Sinkgraven en Zivkovc ook zo'n succes... Dolberg loopt er ook al voor de toekomst.
 

Unregistere

Well-known member
Mogelijk dus ook nog een Colombiaanse verdediger, als de RvC niet al te moeilijk doet... Colombia is het nieuwe Scandinavi??

Wel mooi, na al die jaren een opvolger voor de sierlijke Dani?l Cruz. Vond ik altijd een prima voetballer.
 

Pascallovic

Well-known member
Mogelijk dus ook nog een Colombiaanse verdediger, als de RvC niet al te moeilijk doet... Colombia is het nieuwe Scandinavi??

Wel mooi, na al die jaren een opvolger voor de sierlijke Dani?l Cruz. Vond ik altijd een prima voetballer.
Met Tete/v. Rhijn, Veltman/Van der Hoorn, Riedewald/Viergever, Dijks zou ik ook even wachten met toestemming geven om miljoenen voor een verdediger uit te trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan