Ik kan me voorstellen dat hij momenteel liever niet naar Turkije verkast.
Gezien de discussies over of Mario wel of niet op vakantie naar Turkije mag zouden veel mensen dit moeten begrijpen.
Dan ga je er niet mee onderhandelen lijkt mij.Ik kan me voorstellen dat hij momenteel liever niet naar Turkije verkast.
Hij stond onder contract bij Ajax en zal vast in Amsterdam geweest zijn. Wedstrijden heeft hij niet gespeeld. Weet niet zeker of hij met Jong Ajax heeft meegetraind.Waar heeft Boilesen afgelopen seizoen uitgehangen? Was toch al weg bij Ajax?
Geen wonder dat ik dacht dat die al weg was....Hij stond onder contract bij Ajax en zal vast in Amsterdam geweest zijn. Wedstrijden heeft hij niet gespeeld. Weet niet zeker of hij met Jong Ajax heeft meegetraind.
Zijn contract loopt af. Maar hij is wat kieskeurig met clubs en de goede clubs willen hem natuurlijk niet hebben.Geen wonder dat ik dacht dat die al weg was....
Nu einde contract dus?
Met Tete/v. Rhijn, Veltman/Van der Hoorn, Riedewald/Viergever, Dijks zou ik ook even wachten met toestemming geven om miljoenen voor een verdediger uit te trekken.Mogelijk dus ook nog een Colombiaanse verdediger, als de RvC niet al te moeilijk doet... Colombia is het nieuwe Scandinavi??
Wel mooi, na al die jaren een opvolger voor de sierlijke Dani?l Cruz. Vond ik altijd een prima voetballer.