1 april zeker?
Vandaag ook nog even Janssen binnenhalen?
Dat laatste valt niet uit te sluiten. Het is een publiekgeheim dat de Boer en Bogarde nog steeds huisvrienden zijn.Toch wel licht verrassend, de overstap van Excelsior-talent Danilho Doekhi naar Ajax. Centrale verdediger, neefje van Winston Bogarde. Mogelijk heeft dat nog invloed gehad.
Alleen stoffen op de bovenkant van de kasten, want hij schijnt last van de rug te hebben.Bogarde helpt in het huishouden?
Alleen stoffen op de bovenkant van de kasten, want hij schijnt last van de rug te hebben.
Komende week zal de interesse in Haller vermoedelijk toenemen, na komend weekend zullen de pijlen op Ziyech gericht worden...
Dat laatste valt niet uit te sluiten. Het is een publiekgeheim dat de Boer en Bogarde nog steeds huisvrienden zijn.
Dat zou kunnen, maar ik vind dat een beetje ver gezocht.Dat weet ik niet. Wel weet ik dat Bogarde een rol als verdedigerstrainer heeft in de Ajax-opleiding. Dus het zou best kunnen dat hij in die functie ook met de beleidsbepalers over zijn neefje heeft gesproken toch?
Dat zou kunnen, maar ik vind dat een beetje ver gezocht.
Okee, dat kan. Ik niet. Een groot deel van de transfers vindt plaats op basis van dit soort toevalligheden. Ik geloof niet echt dat Ajax echt zo gericht scout in de jeugd van Excelsior namelijk.