Nog een middenvelder erbij, die weliswaar ook op de vleugel zou kunnen. Mag hopen dat ze hem niet nemen en eens zorgen dat ze vorige lichtingen eens aan het voetballen krijgen met Meleg en Muric.Ajax' top prioriteit nu is Pione Sisto, kunnen alleen nog geen zaken doen omdat hij momenteel nog actief is op het EK.
Sigthorsson weg is goed nieuws. Hij heeft zijn waarde gehad, maar kwam wel te kort.
Een type Manolev dus. Laat maar zitten dan.Via Twitter kreeg ik te horen""volgens world wide web is hij rechtsbuiten, rechtshalf, rechtsback maar ook linksbuiten en aanvallende middenvelder".
Hij schijnt ook broodjes te kunnen smeren en thee te kunnen zetten in de rust.
Via Twitter kreeg ik te horen""volgens world wide web is hij rechtsbuiten, rechtshalf, rechtsback maar ook linksbuiten en aanvallende middenvelder".
Hij schijnt ook broodjes te kunnen smeren en thee te kunnen zetten in de rust.
Ajax' top prioriteit nu is Pione Sisto, kunnen alleen nog geen zaken doen omdat hij momenteel nog actief is op het EK.
Een type Manolev dus. Laat maar zitten dan.
Waarom heeft PSV hem dan niet met winst verkocht, maar hebben ze hem uiteindelijk transfervrij laten vertrekken?Een Manolev-type kun je anders wel met winst verkopen, da's toch interessant voor een handelshuis.
Vaclav Kadlec zou in beeld zijn als nieuwe spits volgens het AD. Vraagprijs van Eintracht Frankfurt is ongeveer €3 miljoen. Dat zou ik een prima aankoop vinden.
Vaclav Kadlec zou in beeld zijn als nieuwe spits volgens het AD. Vraagprijs van Eintracht Frankfurt is ongeveer ?3 miljoen. Dat zou ik een prima aankoop vinden.
Uitstekende voetballer, maar is Kadlec niet meer een tweede spits in een 4-4-2 systeem?