Ajax in Europa

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Haben sie ein stunde?

Da’s meer wat voor Feyenoord he?

Vermakelijk potje, vraag me wel af waarom we 20 miljoen voor Marcos Leonardo betaald hebben. Nog afgezien van dat ie ook nu weer zeer knullig oogt, met Tolu heb je geen andere spits nodig, misschien een back up, maar die had geen 20 miljoen hoeven te kosten. Voor 20 miljoen had je een prima 6 gehad, en daar is meer behoefte aan. We krijgen ze wel erg makkelijk tegen de hele tijd. Meer dan vorig seizoen,toen kregen we ze juist relatief weinig tegen.

Batigoal

Well-known member
Zeer vermakelijke avond! Wat is die Tolu een geweldige spits. Fysiek enorm sterk, maar ook beweeglijk en heeft oog voor waar hij moet staan. Je zou toch zeggen; laat hem staan en mits fit scoort hij er zo 30 dit seizoen. Zo moeilijk af te stoppen die gast. Maar inderdaad, Leonardo die 20 miljoen kost kun je ook niet alleen maar op de bank zetten. En dan heb je Dolberg nog als je die deze week niet kwijtraakt.

Verdedigend klopte het natuurlijk van geen kanten en er moet echt een nieuwe 6 bij, want week in week uit kan er vrij opgebouwd en ingedribbeld worden vanaf het middenveld. Het probleem is ook dat onze verdedigers vooral voetballend sterk zijn. Blind, Baas, Bouwman, Henrique; allemaal echt prima in je opbouw, maar er zit geen enkele killer tussen. Men roept om een voetballend sterke 6, maar volgens mij heb je op dit moment vooral behoefte aan een type Alvarez op 6 en een type Davinson Sanchez centraal achterin voor de balans.

En we mogen Real best bedanken dat ze Ouazane hebben afgekeurd bij de medische keuring vorig jaar, waardoor hij weer terugkeerde in Amsterdam. Het is nog steeds niet bekend gemaakt wat het euvel was, maar wat een heerlijk talent zeg. Oogt af en toe wat lui, maar dat past wel bij dat soort talenten. Doet denken aan Ziyech en ik ben bang dat we hem best snel alweer kwijtraken. Nu maar even van genieten en flink wat speeltijd geven dit seizoen.

Bovenaan