Batigoal
Well-known member
Vind hem toch de meeste dreiging hebben.Traore mag er wel uit, hoop foute keuzes
Vind hem toch de meeste dreiging hebben.Traore mag er wel uit, hoop foute keuzes
Mwah, misschien wel maar ik de eindfase zoveel verkeerde keuzes. Ook soms met uitverdedigen ook gevaarlijke keuzes of de bal te snel kwijt.Vind hem toch de meeste dreiging hebben.
Kansen zat. Zelfs ik had gehoopt op een overwinning van Ajax tegen deze verrotte club.En weer naast gekopt. Inmiddels toch een boel kansen gemist door Ajax zeg.
Ironisch genoeg waren het vooral de donkere jongens van Lazio die sterk speelden en ons de das omdeden.Kansen zat. Zelfs ik had gehoopt op een overwinning van Ajax tegen deze verrotte club.
Spelen die tegenstanders net zo verdedigend als Nazio Roma?Jammer van vandaag, maar met RFS uit en Galatasaray thuis zit top 8 er zeker nog in.
En wie treffen we bij een andere eindstand?Bij deze eindstand dus Fenerbahce of PAOK voor Ajax.
En wie treffen we bij een andere eindstand?
En wie treffen we bij een andere eindstand?
Dat mag je niet posten hier van de DVK-politie. Je mag alleen maar dingen posten die al zeker zijn, en het ook niet hebben over voorspellingen bij toernooien, of iets wat er in de toekomst gaat gebeuren. Zien we het kabinet Schoof de zomer halen? Daar mag niet over gesproken worden, want dat hangt van heel veel zaken af...En wie treffen we bij een andere eindstand?
Wat een rotzakken.Dat mag je niet posten hier van de DVK-politie.