Ajax in Europa 2024/2025

Batigoal

Well-known member
Onnodige nederlaag, je had voor rust al afstand moeten nemen. Het laatste stuk speel je wel echt met een armetierig team.

Eef de Kip

Well-known member
Zonde zeg, verschil met vorig jaar wel groot. Je creëert nu i.i.g. een zooi kansen. Nu nog iemand die ze er in schiet.

JMD

Well-known member
Balen dit, maar geen man overboord natuurlijk. Ja, er waren kansen zat in de eerste helft, maar bij sociedad kan je verliezen.

Abubakari

Well-known member
Ik mopper veel over de wisselspelers van Feyenoord, maar wat Ajax moet inbrengen pfoe.
Beetje scherper voor de goal en je wint zonder Taylor, Klaassen, Brobbey en Weghorst ook nog gewoon bij een Spaanse subtopper.

Die overdaad aan Europese wedstrijden haalt wmb het bijzondere er wel wat af. Zeker als ze 2-0 verliezen.😏
Dit was al de elfde Europese wedstrijd van dit seizoen voor Ajax. Kan me er ook niet echt druk om maken dat ze deze verloren hebben, heb ik normaal niet bij Ajax verliespartijen. Het gaat pas echt leven bij de ko fase (of in de laatste wedstrijden van groepsfase als het er op of eronder is). Nu zal het allemaal wel.

Eef de Kip

Well-known member
Knijp.

Waar ik tijdens de voorronde mezelf er al op betrapte volop in spanning te zitten heb ik nu al bijna een gevoel van overdosis. Baalde nu vooral dat je weer een stamp kansen mist, verder doe je op het laatste half uur vind ik niet onder tegen een knappe tegenstander dus glas is inmiddels wel halfvol bij me.
Wel zaak om door te trekken om iig bij de beste 8 te komen want er komen nog 2 zware wedstrijden aan dus mocht je die ook nog verliezen dan wordt het nog lastig.

Batigoal

Well-known member
Knijp.

Waar ik tijdens de voorronde mezelf er al op betrapte volop in spanning te zitten heb ik nu al bijna een gevoel van overdosis. Baalde nu vooral dat je weer een stamp kansen mist, verder doe je op het laatste half uur vind ik niet onder tegen een knappe tegenstander dus glas is inmiddels wel halfvol bij me.
Wel zaak om door te trekken om iig bij de beste 8 te komen want er komen nog 2 zware wedstrijden aan dus mocht je die ook nog verliezen dan wordt het nog lastig.
Winnen bij RFS in januari moet lukken en dan ben je er gewoon bij. In dat licht bezien is deze nederlaag niet erg, maar het spel moet weer iets beter komende week met 3 lastige potjes voor de boeg. Wat dat betreft kwam de interlandperiode niet handig uit daar we lekker in vorm waren.

Abubakari

Well-known member
Winnen bij RFS in januari moet lukken en dan ben je er gewoon bij. In dat licht bezien is deze nederlaag niet erg, maar het spel moet weer iets beter komende week met 3 lastige potjes voor de boeg. Wat dat betreft kwam de interlandperiode niet handig uit daar we lekker in vorm waren.
Tweede helft tegen Twente was ook niet zo heel sterk, maar wat Farioli ook telkens zegt, kijk waar we vandaan komen.

Batigoal

Well-known member
Vanavond weer een volgende mooie krachtmeting met Lazio, dat nog ongeslagen is in Europa dit seizoen. Hopelijk met het publiek erachter weer beter spel en een mooie wedstrijd.

Abubakari

Well-known member
Vanavond weer een volgende mooie krachtmeting met Lazio, dat nog ongeslagen is in Europa dit seizoen. Hopelijk met het publiek erachter weer beter spel en een mooie wedstrijd.
Ik heb mijn twijfels. Denk een vrij kansloze avond, 0-2 ofzo. Lazio heeft de vorm die Ajax de laatste weken allesbehalve heeft. Heb er ook weinig zin in.

JMD

Well-known member
Het zal zwaar worden inderdaad, en het blijven Italianen waar je tegen speelt. Die hebben aan 1 kans genoeg.
Dus dan maar eens op zijn Italiaans winnen.
Hup Ajax!

PES5

Administrator
Forumleiding
Het zal zwaar worden inderdaad, en het blijven Italianen waar je tegen speelt. Die hebben aan 1 kans genoeg.
Dus dan maar eens op zijn Italiaans winnen.
Hup Ajax!

Wat is dit nu weer voor loze kreet? Lazio speelt juist aanvallend voor een Italiaanse begrippen. Al jaren ook trouwens. Net als meer topclubs. Dat defensieve en berekenende is al lang niet meer zo.

Abubakari

Well-known member
Wat mij betreft de sterkste opstelling wat Ajax betreft. Hopelijk komt het er weer eens uit.

AJAX: Pasveer,Rensch,Sutalo,Baas,Hato,
Henderson,Berghuis,Taylor,Traoré,
Brobbey,Godts

LAZIO: Mandas,Lazzari,Patric,Gigot,
Lu.Pellegrini,Tchaouna,Rovella,Dia,
Dele-Bashiru,Pedro,Castellanos

Bovenaan