Tamelijk onnodig om hier te verliezen.Nou hup ook 3 goals in de slotfase Ajax.
Beetje scherper voor de goal en je wint zonder Taylor, Klaassen, Brobbey en Weghorst ook nog gewoon bij een Spaanse subtopper.Ik mopper veel over de wisselspelers van Feyenoord, maar wat Ajax moet inbrengen pfoe.
De Spaanse kranten weten in elk geval hoe de verhoudingen liggen:
Bekijk bijlage 762315
Winnen bij RFS in januari moet lukken en dan ben je er gewoon bij. In dat licht bezien is deze nederlaag niet erg, maar het spel moet weer iets beter komende week met 3 lastige potjes voor de boeg. Wat dat betreft kwam de interlandperiode niet handig uit daar we lekker in vorm waren.Knijp.
Waar ik tijdens de voorronde mezelf er al op betrapte volop in spanning te zitten heb ik nu al bijna een gevoel van overdosis. Baalde nu vooral dat je weer een stamp kansen mist, verder doe je op het laatste half uur vind ik niet onder tegen een knappe tegenstander dus glas is inmiddels wel halfvol bij me.
Wel zaak om door te trekken om iig bij de beste 8 te komen want er komen nog 2 zware wedstrijden aan dus mocht je die ook nog verliezen dan wordt het nog lastig.
Tweede helft tegen Twente was ook niet zo heel sterk, maar wat Farioli ook telkens zegt, kijk waar we vandaan komen.Winnen bij RFS in januari moet lukken en dan ben je er gewoon bij. In dat licht bezien is deze nederlaag niet erg, maar het spel moet weer iets beter komende week met 3 lastige potjes voor de boeg. Wat dat betreft kwam de interlandperiode niet handig uit daar we lekker in vorm waren.
Ik heb mijn twijfels. Denk een vrij kansloze avond, 0-2 ofzo. Lazio heeft de vorm die Ajax de laatste weken allesbehalve heeft. Heb er ook weinig zin in.Vanavond weer een volgende mooie krachtmeting met Lazio, dat nog ongeslagen is in Europa dit seizoen. Hopelijk met het publiek erachter weer beter spel en een mooie wedstrijd.
Het zal zwaar worden inderdaad, en het blijven Italianen waar je tegen speelt. Die hebben aan 1 kans genoeg.
Dus dan maar eens op zijn Italiaans winnen.
Hup Ajax!