Lijkt me stug, ze spelen namelijk eerst tegen AZ en daarna pas tegen Chelsea.Verwacht een Priske-scenario voor Heitinga: met hangen en wurgen winnen van Sparta waarna het besluit hem te ontslaan al gemaakt is. Vervolgens geweldig winnen van Chelsea om er tegen AZ weer kansloos af te gaan. Adieu, Johnny.
Vond dat ook wel een treffende duiding van deze situatie: dead man walking. Iedereen weet dat Heitinga binnenkort wordt ontslagen, maar we houden het nog even spannend wanneer dat is!Lijkt me stug, ze spelen namelijk eerst tegen AZ en daarna pas tegen Chelsea.
Vrees dat ze nog een hele tijd wachten met het ontslag wat nu al onvermijdelijk is.
Dan kan Kroes en andere rakker toch ook hun koffers pakken?Vond dat ook wel een treffende duiding van deze situatie: dead man walking. Iedereen weet dat Heitinga binnenkort wordt ontslagen, maar we houden het nog even spannend wanneer dat is!
Nou misschien moet de rvc en directie eens achter hun oren krabben dat de Messias, Kroes, echt hopeloos faalt.Maar dat gaan ze niet doen denk ik. Die gooien John gewoon voor de bus.
Wie bedoel je met die andere rakker?Dan kan Kroes en andere rakker toch ook hun koffers pakken?
Ik bedoelde eigenlijk rukker, maar de autocorrectie maakt daar weer rakker van.
Lijkt Ome Willem wel...
Het ging inderdaad om Beuker.
Die moet dus blijven.Het ging inderdaad om Beuker.