Ajax in Europa 2024/2025

Batigoal

Well-known member
Ik ben dan toch wel benieuwd wat er moet gebeuren voordat Heitinga ontslagen wordt? Voor mijn gevoel gaat dat namelijk nog een poosje duren, omdat de leiding daarmee hun eigen ongelijk moet toegeven. En met het komende programma kunnen dat nog een paar pijnlijke maanden gaan worden.

Abubakari

Well-known member
Ik ben dan toch wel benieuwd wat er moet gebeuren voordat Heitinga ontslagen wordt? Voor mijn gevoel gaat dat namelijk nog een poosje duren, omdat de leiding daarmee hun eigen ongelijk moet toegeven. En met het komende programma kunnen dat nog een paar pijnlijke maanden gaan worden.
Na de interlandbreak achtereenvolgens AZ thuis en Chelsea en Twente uit. Dan zou het zomaar einde oefening kunnen zijn.

Of na vanavond al. Dit kan zomaar 7 of 8-0 worden.

erka

Well-known member
Die kan vanavond wel op zijn socials zetten dat hij een nolookpass heeft gedaan in de cl…
Tegen dat soort onkunde kan je als trainer ook niet op…

Dat bedoelde ik met genant. Hoe die goal ontstaat, dat is gewoon belachelijk op dit niveau. Met een no look passje achteruit dwars door het midden op eigen helft.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Eef de Kip

Well-known member
Het is echt verbijsterend wat het verschil is met vorig jaar in Europa. Dat kan toch niet alleen Henderson zijn?

Batigoal

Well-known member
Het is echt verbijsterend wat het verschil is met vorig jaar in Europa. Dat kan toch niet alleen Henderson zijn?
Nee, het ontbreken van elke vorm van tactiek helpt ook niet mee. Al is het ook wel ontzettend amateuristisch hoe ze het halen van zijn opvolger verknald hebben terwijl je al in januari wist dat hij ging vertrekken.

Bovenaan