Ajax in Europa 2022/2023

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die zou nooit 6 tegentreffers krijgen?

Raar toch, drie weken terug was iedereen nog enthousiast. Prima competitie start, 4-0 tegen Rangers en nu is het opeens volledig kut.
Vier keer achter elkaar niet gewonnen. Overklast door Liverpool, AZ en Napoli. Thuis niet verder dan 1-1 tegen Eagles. Da's zelfs voor de grootste optimist niet iets om heel relaxed onder te blijven, toch.
 

JMD

Well-known member
Zin in volgende week.😬
Vroeger hoefde je tegen Italiaanse ploegen nooit bang te zijn dat ze je helemaal inmaakten, die stopten gewoon na 2-0... Dit Napoli is echt anders en als je inderdaad niet oppast krijg je er daar weer minimaal vier om de oren
 

Jef400

Well-known member
Tegen PSV al 5 om de oren, tegen Napoli nu 6. In de competitie nu al verloren in Alkmaar en alle toppers nog voor de boeg.
 

Abubakari

Well-known member
Vier keer achter elkaar niet gewonnen. Overklast door Liverpool, AZ en Napoli. Thuis niet verder dan 1-1 tegen Eagles. Da's zelfs voor de grootste optimist niet iets om heel relaxed onder te blijven, toch.
Wat wil je hier mee zeggen? Ik zeg toch dat het nu opeens volledig kut is? Verbaas me alleen wel enigszins over het enorme verval. Is lang geleden dat ze zo ontzettend slecht speelden.
 

erka

Well-known member
Die zou nooit 6 tegentreffers krijgen?

Raar toch, drie weken terug was iedereen nog enthousiast. Prima competitie start, 4-0 tegen Rangers en nu is het opeens volledig kut.

Dit was toch ook volledig kut? Of ben ik nou gek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat wil je hier mee zeggen? Ik zeg toch dat het nu opeens volledig kut is? Verbaas me alleen wel enigszins over het enorme verval. Is lang geleden dat ze zo ontzettend slecht speelden.
Oh, excuus. Ik dacht dat je bedoelde dat mensen nu zeggen dat het "opeens volledig kut is". Als in; voetbalvolgers zijn opportunistisch.
 
Bovenaan