vakx2.0
Banned
Deze VAR beelden zijn overigens wel beter dan die bij ons. Precies met die lijnen zo.
Jammer dat er nog geen VAR was bij Inter en PSV. Toen die handanovic geen rood kreeg.
Deze VAR beelden zijn overigens wel beter dan die bij ons. Precies met die lijnen zo.
Dat had ik niet in de gaten. My bad.
Prima eerste helft van Ajax met als goed spelende regisseur Schone.
Toch heb ik ook het idee dat Real het graag op zich af laat komen en hokt op de counter.
Dat had ik niet in de gaten. My bad.
Prima eerste helft van Ajax met als goed spelende regisseur Schone.
Toch heb ik ook het idee dat Real het graag op zich af laat komen en hokt op de counter.
Jammer dat er nog geen VAR was bij Inter en PSV. Toen die handanovic geen rood kreeg.
Ik vermoed ook dat Real ,zo gauw Ajax het net wat minder gaat belopen simpel naar 0-2 countert.
Heeft Ajax nog een snelle aanvaller op de bank?
Heeft Ajax nog een snelle aanvaller op de bank?
Real speelt op 40%.
Real speelt op 40%.
Dolberg is de snelste, maar die heb ik na zijn blessure geen echt serieuze sprint meer zien trekken.
Dan zou ik straks Huntelaar brengen voor Ziyech en Tadic als vuile rechtsbuiten laten spelen met vd Beek er iets korter achter.
Huntelaar is zelfs nog langzamer dan Dolberg. Bovendien is Erik niet zo van het (slim) wisselen.
Je begrijpt me niet.
Ah dat is nummer 3 op de bingo kaart ( alle opmerkingen van Vakkie schaar ik onder 1 nummer)
:duim:
En jouw opmerking is nummer 7.
Klopt, ik ben net zo voorspelbaar als jou.En de JMD jij bak is ook weer gemaakt.
Ajax speelt zoals Heracles, Real zoals Ajax afgelopen weekend.