AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Sch?ne trapt hem fraai binnen hoor, maar waarom zet Courtois in hemelsnaam een stap naar voren???
 

JMD

Well-known member
De laatste keer dat Real er 4 tegen kreeg in eigen huis in Europa is in 2000 geweest, toen Bayern 4x scoorde.
 

erka

Well-known member
Tadic speelt 70 minuten echt helemaal geweldig dus wat doet Ten Hag? Die zet m aan de zijkant omdat Dolberg erin moet.....
 

vakx2.0

Banned
Het mag bekend zijn dat ik Ajax - of beter gezegd: Ajacieden - helemaal niks gun.
Maar de voetballiefhebber in mij kan vanavond niets anders doen dan een diepe buiging maken voor deze wervelende show.
Heren Ajacieden ... jullie mogen trots zijn. Hier valt helemaal niks op af te dingen! Gefeliciteerd!
 

JMD

Well-known member
De laatste keer dat Real er 4 tegen kreeg in eigen huis in Europa is in 2000 geweest, toen Bayern 4x scoorde.

Oeps, dat was dus de eerste (en tevens eennalaatste) keer... Laatste keer was 2015 tegen Schalke.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hoe zou Sergio Ramos zich voelen nadat hij met opzet een gele kaart heeft gepakt in de heenwedstrijd zodat hij vanavond geschorst zou zijn ipv in de kwartfinale?
 

JMD

Well-known member
Zouden ze bij de KNVB al in paniek raken? Als Ajax de 1/2 finale haalt (en na zo'n duel van vanavond waarom kan dat niet?) kan het zijn dat ze op dinsdag 7 mei moeten spelen. Op 5 mei staat de bekerfinale gepland... 4 mei lijkt me geen optie voor de bekerfinale, du s dan krijgt de KNVB echt planningsproblemen...
 
Bovenaan