AFC Ajax 2016-2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Voor de rest valt het mij een beetje tegen dat er maar weinig leden zijn die een beetje mee willen gaan in de hersenspinsel die Kevah hier plaatst.

Ik denk dat de meeste leden er voor kiezen om serieus te bomen over volgend seizoen met concrete namen. Ik vind die 3 namen niet echt concreet en velen met mij dus dan is het niet zo gek dat daar niet al te serieus op in gegaan wordt.
Maar ik wil best een topic openen in de PSV sectie met daarin Robben en Strootman als versterkingen voor komend seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Robben die kan toch mooi gaan afbouwen en Strootman heeft in Itali? ook vooral blessureleed.
 

DeftonesJP

New member
Klopt, maar beide kunnen elders een vermogen verdienen zonder afbreukrisico. Het verleden heeft te vaak aangewezen dat voetballers vaak voor de knaken gaan dus speculeren over grote namen is vaak zinloos. Ik denk dat clubs zeker moeten proberen om gebruik te maken van clubgevoelens bij spelers (voor zover die er nog zijn) maar ook eens verder moeten kijken. Haal een routinier die niet perse een crowdpleaser is qua naam, kijk naar de Poulsen en Guardado's van deze wereld. Kijk hoe de kleinere clubs in Nederland dat doen, die halen ook spelers bij wie het minder voor de wind is gegaan. Ze zal wat moeten als klein duimpje want de clubhelden van weleer komen pas als ze de 33 zijn gepasseerd.
 

Abubakari

Well-known member
De Boer is volgend seizoen geen trainer meer.

De kans dat de Boer volgend seizoen nog trainer bij Ajax is is groter dan de kans dat Raffie weer bij Ajax speelt. En ik denk dat bij Ajax niemand op Heitinga II zit te wachten.
Of de Boer wel of niet bij Ajax vertrekt is nog niks over bekend, dat jij hoopt dat ie weg gaat omdat hij Ajax de hele tijd kampioen maakt zegt niks.
 

Fregge

Well-known member
Een kampioenschap is een leuke bijeenkomstigheid. Ik ben niet fan geworden van Ajax voor de resultaten. Die kan iedere club wel eens halen. Zie Feyenoord in 2002. Ik ben voor Ajax vanwege het spel. En die is simpelweg niet meer bij Ajax te vinden, en daar kan ik er maar 1 de schuld van geven, en dat is Frank de Boer. Ik snap zo'n Bergkamp ook niet. Zat bij het leukste en beste Arsenal aller tijden en die kijkt naar dit Ajax en houdt gewoon z'n bek dicht.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de planning van Mark Overmars moet Ajax volgend seizoen de Champions League winnen. Dan heb je echt wel kanjers nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan