ADO Den Haag Nieuws Topic

Unregistere

Well-known member
ADO laat Bilal Ould-Chikh meetrainen en heeft interesse in Feyenoorder Jordy Wehrmann. Ze willen de middenvelder graag huren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde dat een best aardige verdediger de eredivisie verlaat voor een Egyptische club.
 

Abubakari

Well-known member
Kun je cynisch over doen, maar Kanon voetbalt niet voor zijn eigen beurs maar voor die van zijn hele familie en dan is dit wellicht een gouden kans.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kun je cynisch over doen, maar Kanon voetbalt niet voor zijn eigen beurs maar voor die van zijn hele familie en dan is dit wellicht een gouden kans.

Dat is met al die Afrikaanse voetballers het geval. Meestal beperkt het zich niet tot de familie, maar het gehele dorp.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zat er in. Zeker nu men de hete adem van RKC in de nek voelt. En er is dit jaar geen individuele topper die ze aan een paar punten helpt.
 

Batigoal

Well-known member
Maar we kunnen het moeilijk de schuld van Groenendijk noemen toch?

Ik heb het gevoel dat hij door het bestuur nogal in de steek is gelaten. Onder meer met het amateuristische gedoe rond de transfer van El Khayati die uiteindelijk voor veel minder wegging omdat men star was met een te hoge vraagprijs. Kanon idem. En dat mede daardoor vrijwel geen vervanging kwam.

Als je het interview met Groenendijk dit weekend na de wedstrijd zag was het wel duidelijk dat hij er geen zin meer in had. Jammer, want ik heb het idee dat hij een prima trainer is. Wellicht kan hij direct door naar VVV.

Voor de opvolging van Groenendijk wachten we natuurlijk de poll van Unregistere af!
 

Unregistere

Well-known member
Voor de opvolging van Groenendijk wachten we natuurlijk de poll van Unregistere af!

Precies, laten we ADO een beetje helpen!

Poll: ADO Den Haag moet als nieuwe trainer kiezen voor...
[*]Jean-Paul van Gastel
[*]Martin en Cock Jol
[*]Sjaak Polak
[*]Marco Gentile
[*]Sarina Wiegman
[*]Erwin Koeman
[*]Pascal Bosschaart
[*]Leonid Slutsky
[*]Said Bakkati
[*]Jaap Stam
[*]Edwin de Graaf
[*]Hans van de Haar
[*]Arjan van der Laan
[*]Mark Wotte
[*]Ernie Brandts
[*]Mario Been
[*]Dean Gorr?
[*]Robert Maaskant
[*]Ekrem Kahya
[*]Xiangfu Shen
[*]Iemand anders, nl. (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Batigoal

Well-known member
Oei Unregistere, mis ik toch twee grote kanshebbers in je poll! Hoewel Hagenees Maurice Steijn volgens mij nog een clausule in het Midden-Oosten heeft dat hij niet zomaar elders salaris mag opstrijken, misschien kan hij voor zijn grote liefde wat regelen. Maar persoonlijk denk ik dat ADO aansluit bij de kale trainers-carrousel van de Eredivisie en gaat voor Jurgen Streppel.
 

Unregistere

Well-known member
Steijn doet het niet, die wil dat salaris niet kwijt. Waarschijnlijk ook niet voor ADO. Streppel zou nog kunnen. Stemmen op hem is mogelijk, dan kies je voor iemand anders, nl. ;)
 

Batigoal

Well-known member
Steijn doet het niet, die wil dat salaris niet kwijt. Waarschijnlijk ook niet voor ADO. Streppel zou nog kunnen. Stemmen op hem is mogelijk, dan kies je voor iemand anders, nl. ;)

Hoewel ik denk dat je Xiangfu Shen niet moet uitsluiten, heb ik dat maar gedaan.
 
Bovenaan