7e speelronde

gevegt

Well-known member
Nee.



Een paar maanden geleden was hij volgens Van Basten ongeveer net zo goed als De Vrij en nu zit hij alweer niet bij de voorselectie van het Nederlands elftal.

Dat eerste begrijp ik niet.

Van Basten is heeft er duidelijk geen verstand van. Tenzij hij de Vrij heeft gezien toen hij al met een blessure speelde.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb me de tweede helft zowaar redelijk vermaakt met Ajax, al zakte het in het midden even in. Ze kregen na rust redelijk wat kansen.

Weer 3 punten verder en nu al 7 wedstrijden -sinds half februari- geen tegentreffer in de Arena, uberhaupt op 1 wedstrijd na telkens de nul gehouden. Er valt soms nog wel eens iets positiefs te melden over het voetbal van Ajax. Ze hadden na rust gewoon uit moeten lopen naar minimaal 4-0.

Ik vond Milik trouwens niet best, twee keer stront in zijn ogen waardoor hij niet zag dat een simpel passje naar links twee keer een enorme kans op had geleverd. Verder had Ajax de wedstrijd behoudens twee stommiteiten van Riedewald volledig onder controle. Al kwam Groningen geloof ik niet om iets te halen, maar meer met het idee dat er bij Ajax toch niks te halen valt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vond Milik trouwens niet best, twee keer stront in zijn ogen waardoor hij niet zag dat een simpel passje naar links twee keer een enorme kans op had geleverd.

Klopt, toch hoop ik dat de Boer 'm nu een wedstrijdje of 5 laat staan en niet meteen de komende wedstrijd dat achterlijk roulatiesysteem van stal haalt. Zul je zien dat Milik 'm volgende week terugbetaalt met een hattrick.
 

Abubakari

Well-known member
Klopt, toch hoop ik dat de Boer 'm nu een wedstrijdje of 5 laat staan en niet meteen de komende wedstrijd dat achterlijk roulatiesysteem van stal haalt. Zul je zien dat Milik 'm volgende week terugbetaalt met een hattrick.

Inderdaad, lekker laten staan hoor. Een spits mag van mij best eens een kutwedstrijd spelen. Zeker als we thuis tegen Groningen spelen, tegen ploegen die met de instelling van Groningen naar de Arena afreizen kunnen wij ook allebei best een keertje mee doen, wordt het nog gewoon 2-0 voor Ajax.
 

Pascallovic

Well-known member
De 2e helft werd er in ieder geval weer eens kans op kans gecre?erd. Dat is ook een tijd geleden. Dan moeten ze er nog wel in, maar zulke kansen is men in Amsterdam niet meer gewend, dus worden ze gemist. FC Groningen speelde zijn 4e wedstrijd in 9 dagen en al het leven was er wel uit vanaf de aftrap. Makkelijke zege dus, na een vermakelijke tweede helft qua kansen.
 

JMD

Well-known member
Ik zie net de goals van Ajax van gisteren, maar waarom loopt die keeper te zeuren naar de muur bij de 1-0? Die hoek is van hem.

De 2-0 is een plaatje, zowel de actie als het afmaken.
 

Batigoal

Well-known member
Wel fijn dat Ajax na jaren nu met El Ghazi en Fischer twee doelgerichte buitenspelers heeft. Dat is ook weleens anders geweest met de Lukoki's van deze wereld die niet wisten wat ze met een bal moesten zodra ze de 16 inrenden. Younes bevalt ook wel goed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Graafschap doet aardig mee. Krijgt misschien zelfs wel de beste mogelijkheden. Maar bij de eerste echte kans van Willem II is het meteen weer raak en staat De Graafschap vlak voor de rust achter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En ook de tweede kans is raak. Fout van Jurjus. Tweede goal van Falkenburg en tweede assist van Haemhouts. Wedstrijd lijkt gespeeld.
 

JMD

Well-known member
En ook de tweede kans is raak. Fout van Jurjus. Tweede goal van Falkenburg en tweede assist van Haemhouts. Wedstrijd lijkt gespeeld.

'Fout van Jurjus' is nog zacht uitgedrukt. Dit kan wel eens de blunder van het seizoen worden.
 

JMD

Well-known member
De 0-1 kan ik helaas niet terugzien, want die is op de FOX-site nog niet te zien.
 
Bovenaan