5e speelronde

gevegt

Well-known member
Zo'n grote speler en dan het zieltogende Feyenoord niet aan de hand kunnen nemen, geeft toch wel te denken.
 

erka

Well-known member
Zo leuk he dit altijd. Linssen raakte vorige week tegen Utrecht uit geen pepernoot.
 

de waan

Well-known member
CO1_V4mWgAAlVMD.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, dat was dus weer helemaal niks. Na vijf competitiewedstrijden heb ik nog steeds geen idee wat Gio zijn idee is over het opzetten van een aanval. Want voorlopig lijkt het nergens op en is het gebaseerd op toeval. Des te onbegrijpelijker dat de enige man in de selectie die uit het niets een kans kan cre?ren wederom op de bank begon. Gelukkig bewees diezelfde speler met zijn winnende goal direct het ongelijk van de trainer.

Er moet hoe dan ook iets gebeuren. Het kan niet zo zijn dat je voorste vier spelers vooral opvallen door het vele balverlies wat ze leiden. Kuyt moet van de vleugel af. Naar het middenveld, of naar de bank. Toornstra moet er sowieso uit. En Vilhena moet er sowieso in, evenals Elia. De rest mag Gio uitzoeken.

Oh ja, Karsdorp weer onze beste man. Ook laten staan dus en niet met Van Beek als rechtsback gaan spelen.
 

Keyser S?ze

New member

Die arme Cillissen die best wel een goede keeper is, is zo langzamerhand wel het lulletje rozenwater van onze competitie geworden die nu door Jan en alleman volstrekt belachelijk gemaakt wordt. Hoewel hij zich nogal raar heeft gedragen heeft hij dit m.i. nou ook weer niet verdiend.
 

Janssen

Well-known member
Die arme Cillissen die best wel een goede keeper is, is zo langzamerhand wel het lulletje rozenwater van onze competitie geworden die nu door Jan en alleman volstrekt belachelijk gemaakt wordt. Hoewel hij zich nogal raar heeft gedragen heeft hij dit m.i. nou ook weer niet verdiend.

Daar ben ik het mee eens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
5e speelronde

@Jamel: Zeker Karsdorp laten staan. Dat is de gevaarlijkste man aan Feyenoord kant. Vooraf werd er geroepen dat Van der Heijden en Botteghin maar het centrum moesten gaan vormen. Ik begreep dat Botteghin niet feilloos tegen PSV was en Van der Heijden vond ik gisteren de minste van de vier achterhoede spelers. Maar voor het verder dichtkitten van het elftal zou wel het beste zijn om Karsdorp eruit te halen en Botteghin erin te zetten. Dan moet je alleen nog Vejinovic en Elia of Bilal eruit halen en er gaat echt niets meer gebeuren.
 

Susa

New member
Dramatisch voetballen maar wel op plek 2 staan, het kan beroerder zullen we maar zeggen.

Nogmaals het wordt tijd voor een 4-4-2. Kuyt en Elia voorin lekker zwerven en leuren dan kan Dirkie nog best.
 
Bovenaan