4e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Ik denk dat AZ nog wel hoog gaat eindigen (nou ja, niet top 5 ofzo, maar rond plaats 7), en ik denk dat Roda het lastig gaat krijgen. Niet direct degraderen overigens, maar rond plaats 15/16.

Dan snap jij zowel Joost zijn post als mijn post niet.
 
6 punten wedstrijd zaterdag. Is vroeg aan het seizoen, maar denk als we ook van Excelsior verliezen, het seizoen heel erg lang gaat worden. Wellicht dat Peters direct kan starten, die Quekel mag onderhand wel een keer wissel.
 

SanMark.

Well-known member
Ajax speelt al het hele jaar niet zo goed, en in het voorjaar hoorden we dan ook steeds 'we worden niet eens 2e'. Is toch ook gebeurd. Niet omdat Ajax zo goed speelde, maar omdat je altijd nog te maken hebt met andere ploegen die ook niet goed spelen en zijn.

Ik denk idd ook wel dat Ajax beter kan, maar feit is gewoon dat Ajax (en PSV en dit Feyenoord) niet eens goed hoeven te spelen om hoog te eindigen. Die 3 clubs gaan (hoe zwak ze ook spelen) gewoon top3 spelen, no matter hoe slecht ze blijven ballen.

Ik begrijp het natuurlijk wel, je wil je club goed zien spelen. Maar het wordt een beetje vervelend als supporter van de 'als favoriet bestempelde kampioenskandidaat' dat je gewoon 4 punten achterstaat en dat de supporters van de koploper lopen te 'zeuren' dat het allemaal zo slecht is. Met 'zeuren' tussen aanhalingstekens dus.


Ik kon niet eerder reageren maar wat een onzin kun jij uitkramen als het over een andere club gaat.

Al had PSV 0 punten uit 10 wedstrijden gehad, en Ajax 30 uit 10. Als het er niet uit ziet en er is geen enkele reden om aan te nemen dat het beter gaat worden heb je gewoon 'recht en reden' tot klagen.
 

SanMark.

Well-known member
Op Ajax - ADO na dan. Die zullen op de eindrangschikking niet dicht bij elkaar staan. Ajax top 3, ADO rond plek 10 schat ik zo.

Hij zegt toch ook bijna elke wedstrijd. Dus waar komt dan nog de behoefte van dan om het te corrigeren ?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zivkovic vanavond op de bank bij Willem II. Braber speelt in de spits.

Bij NEC beginnen Ritzmaier en Sleegers gelijk in de basis.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
NEC maakt al in de eerstre minuut de intenties duidelijk: verdedigennnn!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Wanneer komt Wilem II dan eindelijk eens met het mooie aanvallende voetbal wat vele 'kenners' vooraf hadden verwacht.
Alle coaches en analisten kwamen met Willem II als de verrassing voor dit seizoen. Goed ingekocht, leuke ploeg, goede trainer. Ik zie het nog niet tot nu toe.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wanneer komt Wilem II dan eindelijk eens met het mooie aanvallende voetbal wat vele 'kenners' vooraf hadden verwacht.
Alle coaches en analisten kwamen met Willem II als de verrassing voor dit seizoen. Goed ingekocht, leuke ploeg, goede trainer. Ik zie het nog niet tot nu toe.

Dat komt ook omdat er voorin veel minder kwaliteit loopt dan vorig seizoen. Sahar, Armenteros en Ondaan is wel even wat anders dan De Sa, Braber (Zivkovic) en Van der Velden.
 
Bovenaan