31e speeldag

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een klotepot in De Kuip en er is ook totaal geen sfeer. Alsof het een oefenpotje is.

JMD

Well-known member
Opstelling PSV:
Zoet, Brenet, Isimat, Moreno, Willems, Proper, Hendrix, Van Ginkel, Pereiro, De Jong en Narsingh.

Bruma begint op de bank. Locadia trouwens ook

Dat Bruma niet start snap ik niet...
Rest is logisch.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben zo druk dat ik 't totaal vergeten was. Kan je nagaan hoe 't leeft dit seizoen. Ik ga snel kijken!

Zo ziet het er ook uit. Wat een lamlendig zootje. En je hoort in De Kuip ook slechts geroezemoes. Zelden vertoond.

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een klotepot in De Kuip en er is ook totaal geen sfeer. Alsof het een oefenpotje is.

Dat is Feyenoord haar handelsmerk dit seizoen. Op een paar aardige helftjes na is het verschrikkelijk om naar te kijken. Van Bronckhorst zijn interpretatie van het Barcelona spelletje wat hij wilde gaan spelen.

Abubakari

Well-known member
Word je bang?? :)

Jouw schuld he? Jij noemt Utrecht onze angstgegner. ;)

Voor mijn gevoel is die angst vooral als we uit tegen Utrecht moeten, thuis is het meestal niet zo'n probleem. Een jaar of wat terug even wat minder, maar voor de rest bijna altijd winst. Ajax is dit seizoen thuis vrij constant, dus het zal wel goed komen. Maar ik ben wel extra nerveus voor elke wedstrijd (vorige week voor Cambuur uit ook) in deze fase waarin puntverlies zo duur kan zijn.

Bovenaan