Heeft iemand de wedstrijd gezien? Naar ik begreep was Vitesse wel beter maar beet Roda behoorlijk van zich af.
Ik las ook ergens dat er maar hooguit 7000 man zat?
Ik zou er nog maar niet van uit gaan dat Feyenoord heel makkelijk van Cambuur gaat winnen. De hele voorbereiding heeft er geen lijn in het spel gezeten en ook tegen FC Utrecht was het niet best. Dat er dan ook nog een hoop nieuwe spelers moeten worden ingepast helpt niet.
Verder houdt Willem II altijd open huis tegen Ajax, dus die pot gaat Ajax wel winnen. Zou voor het publiek leuk zijn als ze voor de verandering dat ook met aangenaam voetbal doen.
Toen ik vanmorgen de app van Voetbalzone opende zag ik als eerste staan dat Feyenoord voor de titel gaat, lijkt me dat dat wel ergens op gebaseerd is?
Zou mooi zijn als het inderdaad weer eens met mooi voetbal is en een aantal doelpunten. Voor mijn gevoel erg lang geleden dat Ajax met een nulletje of 5 won.
Dat is gebaseerd op het massaal investeren in spelers van 27 of 28 jaar ten koste van eigen jeugd. Dat doe je niet om net als in de Koeman jaren 2e of 3e te worden.
Denk je dat het realistisch is om met deze selectie voor het kampioenschap te gaan?
Mochten Ajax en PSV een matig seizoen hebben, dan kan Feyenoord zeker voor de titel spelen.
Dat is vorig jaar echt niet zo vaak gebeurd hoor.Als PSV echter een vergelijkbaar jaar als vorig jaar zou draaien waarbij ze 0-1 achterstanden vlak voor tijd nog naar 2-1 overwinningen ombuigen
Willem II thuis was een echte 0-1 naar 2-1, maar noem je 84' en 87' vlak voor tijd?
Nee, dat niet natuurlijk.6 minuten voor het einde achter staan en dan toch nog winnen. Nah, dat was op het gemakje.