Eef de Kip
Well-known member
Haha kribbig.
Chagrijnig is een betere omschrijving.Haha kribbig.
haha Chagrijnig, of we nou deze week of volgende week op de eerste plek staan joh.
Nou, laat Vd Hoorn maar een wedstrijd of 7 brommen.
Dan wordt het dus volgende week.
Wel dan graag iets scherper met echt flames.
Dat werd het toch sowieso?
Sterker nog, helemaal geen flames. Je post als een pussy zodra je een tegenstander de vloer aan wil vegen.Dat impliceert dat ik nu nep flames gebruik, vertel.
.
Sterker nog, helemaal geen flames. Je post als een pussy zodra je een tegenstander de vloer aan wil vegen.
Dat zie ik graag een stuk scherper, al was het maar om dit mooie forum in leven te houden.
Dat begint er al op te lijken.De vloer aan vegen? als we maar kampioen worden, wat kan mij al die andere clubs nou schelen.
Dat begint er al op te lijken.
:duim::duim:
Had verwacht dat Ajax gewoon zou winnen vanmiddag. Dacht ik van PSV trouwens ook.
De scheids heeft aangegeven dat hij het op het veld heeft beoordeeld als theater van Santos, dus dan kan er niks meer gebeuren omdat het 'verkeerd' is beoordeeld.Waarom kreeg vd Hoorn eigenlijk geen rode kaart? En kan hij die nog krijgen of is het zoals dat gezwets heet waarneembaar geweest door de scheids?
De scheids heeft aangegeven dat hij het op het veld heeft beoordeeld als theater van Santos, dus dan kan er niks meer gebeuren omdat het 'verkeerd' is beoordeeld.