27e speelronde

JMD

Well-known member
Lekker dan. En Santos geen geel gegeven, waardeloos gefloten dus.

Was de eerste keer dit seizoen dat Van Boekel geen kaarten heeft gegeven.
Ik heb alleen de eerste 10 minuten voor en na rust gezien en de laatste 15 (tussendoor Man U gekeken), maar daar zaten al een paar overtredingen in die normaal geel opleveren. Onbewust is Van Boekel er mee bezig geweest, dat kan niet anders. Als het de hele week in de programma's het er over gaat dan neem je dat mee.

En voordat ik ergens van beschuldigd word: ik denk dus niet dat hij dat expres gedaan heeft.
 

Abubakari

Well-known member
De heren Ajacieden worden wel een beetje kribbig na een keertje puntverlies.

Ik ben een Heer Ajacied, maar niet kribbig toch?
Zou ik een jaar of wat geleden wel geweest zijn, maar ik heb steeds meer een tis niet anders gevoel na puntverlies. Zal wel anders zijn als Ajax ooit eens op de laatste speeldag de koppositie verspeelt, maar van zo'n midseizoens puntverlies lig ik noch wakker noch bederft dat mijn humeur. There's always a next weekend (or season or century als je voor Feyenoord bent)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Competitie vervalsing een PSV coach bij NEC. Dat kost Ajax dit jaar gewoon punten tegen NEC.
 

Abubakari

Well-known member
Dat wordt dan weer goed gemaakt door de (rancuneuze?) ex PSV'er van NEC die dit seizoen twee goals voor Ajax maakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat Van der Eijden een ex-Ajacied was. Het kan verkeren.
 

Batigoal

Well-known member
Van Eijden speelt sinds zijn afgeketste transfer naar Rusland ongelukkig en inspiratieloos. Voor NEC lijkt me ook een lastige situatie; is een (ongemotiveerde) steunpilaar dus op de bank zetten zou kapitaalverlies zijn, maar zijn dure opvolger hadden ze al gehaald.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is toch transfervrij deze zomer en wil niet bijtekenen? Kapitaalverlies doet zich dan toch al voor.
 
Bovenaan