26e speelronde

stc

Well-known member
PSV had gewoon al na 15 minuten 0-2 achter moeten staan. Maar mss is dit het geluk van een aanstaande kampioen. FC Utrecht speelde goed vond ik. Daarnaast was het bij de 3-0 een perfect uitgevoerde counter.
Daarnaast was Brenet slecht in de eerste 30 minuten vond ik.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik ben blij te lezen dat er zoveel op mijn gezondheid is gedronken. Plop!
En morgen op Vitesse.!
 

mamaroli

New member
Jones is een sukkel en krijgt terecht een strafschop tegen.

Het was niet slim, maar geen penalty. Die NAC speler liep ook wel erg lomp door, daar kan je ook voor fluiten.
Vreven is tegenwoordig nog idioter dan dat hij in zijn Utrecht tijd was.
 

zwammy

Well-known member
Als ik kon huilen, zou ik huildn van blijdschap. Ik ben zo ontzettend blij met dit. HUP NAC.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik kon huilen, zou ik huildn van blijdschap. Ik ben zo ontzettend blij met dit. HUP NAC.

Van harte gefeliciteerd man! Ik gun het je oprecht.

Zelf alleen de eerste helft gezien. En dat was zo kut dat we maar een feestje zijn gaan bouwen in de Excelsior businessruimte. Geen spijt van, want dat was weer legendarisch.

Leuke wedstrijd ook, Excelsior - AZ. Beide ploegen kregen voor rust 4 grote kansen. AZ maakt er twee en Excelsior geen ??n, dus was de 0-2 ruststand ietwat zuur. Al moet wel gezegd dat AZ ook echt goed speelde. In aanvallend opzicht dan, want verdedigend zag het er af en toe niet uit. Maar goed, we gingen de tweede helft in met het idee dat het een formaliteit zou worden, maar niets was minder waar. Excelsior bleef erin geloven. En nadat de 1-2 erin lag werd AZ zelfs aardig onder druk gezet. Helaas bleven de echt grote kansen uit, waardoor de 2-2 niet meer viel, maar Excelsior mag absoluut trots zijn op wat ze hebben laten zien. Ik heb er in elk geval erg van genoten.
 

JMD

Well-known member
ALs Groningen vanmiddag wint dan is het eigenlijk wel veilig, maar bij verlies komt Grunn echt ook in de problemen.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord heeft er weer een record bij: het is de eerste regerend kampioen in de historie van de eredivisie die geen enkel punt pakt tegen een promovendus. Au...
 

Pascallovic

Well-known member
Feyenoord heeft er weer een record bij: het is de eerste regerend kampioen in de historie van de eredivisie die geen enkel punt pakt tegen een promovendus. Au...
Tegen de andere promovendus hebben ze wel een puntje gepakt. 1-1 in de Kuip en 1-0 verlies in de Koel.
 

JMD

Well-known member
Tegen de andere promovendus hebben ze wel een puntje gepakt. 1-1 in de Kuip en 1-0 verlies in de Koel.

Klopt. Maar het gaat om een dubbele ontmoeting tegen 1 promovendus, het was sowieso nog nooit gebeurd dat de regerend kampioen tegen 1 promovendus geen 1 punt haalt.
Maar idd: ook tegen VVV niet sterk, 1 punt van de 12 tegen de promovendi is natuurlijk zeer zwak.
Tevens natuurlijk ook voor het eerst geen 1 punt gehaald tegen Ajax en PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt. Maar het gaat om een dubbele ontmoeting tegen 1 promovendus, het was sowieso nog nooit gebeurd dat de regerend kampioen tegen 1 promovendus geen 1 punt haalt.
Maar idd: ook tegen VVV niet sterk, 1 punt van de 12 tegen de promovendi is natuurlijk zeer zwak.
Tevens natuurlijk ook voor het eerst geen 1 punt gehaald tegen Ajax en PSV.

Ik vraag me bijna af tegen wie we w?l gewonnen hebben.

Man, wat een dramatisch seizoen hebben wij.
 
Bovenaan