23e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat was dus geen hands. Wel gevaarlijk om zo met je armen te zwaaien trouwens.

Schaars voor Hendrix.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, dat krijg je als Teletekstsupporter, je bouwt geen weerstand op. En dan niet alleen qua weer :)

Ik ben als elke zaterdag en zondag, weer of geen weer amateurwedstrijden bezoeker wel wat gewend, na Groningen-Ajax nog lekker 80 minuten in de miezerregen gestaan bij Amicitia VMC-Dalen. Een echte liefhebber kortom.
Dat dan uitgerekend iemand die het hele weekend voor FOX sports zit mij een teletekst supporter noemt, het moet ook niet gekker worden.

Qua wedstrijd, 20 minuten goed gespeeld, twee keer gescoord en daarna niks meer gedaan. Nou ja, Groningen uit altijd lastig, tussen de Grunn fans als enige blij en tevree zijn, het kan minder. En dan werkte de scheids ook niet echt mee. Payne geen tweede gele kaart geven en Mikey wel en volgens mij had ie voor rust ok op de stip gemoeten toen Schone wel erg zwaar gehinderd werd. Anyway, maakt het uit, 3 punten in de knip, traditioneel lastige klip omzeilt, hoera!
 

Pascallovic

Well-known member
Inmiddels toch wel een hele sterke serie van PSV. Nog 11 wedstrijden, waarvan 7 thuis, dan moet je een eind komen normaal gesproken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gewoon het duel aangegaan zoals er 30 duels zijn elke speelronde. Maar de PSV'ers hier beginnen 'm toch een beetje te knijpen merk ik.
 
Bovenaan